Dramă (Germany, France, United Kingdom, United States of America)

Wim Wenders, Imo Moszkowicz, Imo Moszkowicz

Sam Shepard, L.M. Kit Carson

Channel Four Films, Pro-ject Filmproduktion, Argos Films, Westdeutscher Rundfunk (WDR), Road Movies Filmproduktion, Wim Wenders Stiftung

19 Mai 1984

28 Iulie 2021

Amnezicul Travis Henderson strabate desertul din Texas si se prabuseste insetat si epuizat in mijlocul unui bar. Medicul chemat sa il consulte gaseste in portofelul barbatului un numar de telefon si il contacteaza pe fratele acestuia Walt Henderson, care locuieste in Los Angeles impreuna cu sotia sa Anne si cu fiul in varsta de 7 ani al lui Travis pe nume Hunter. Reintegrat in sanul familiei dupa o absenta de 4 ani, timp in care fratele si cumnata l-au crezut mort, Travis isi redobandeste memoria si reuseste sa relationeze cu Hunter, amintindu-si detalii legate de separarea lui de mama baiatului. Dornici sa reintregeasca familia, Travis si Hunter pornesc in cautarea lui Jane, o femeie frumoasa izgonita de acasa de gelozia neintemeiata a sotului ei. Travis afla ca Jane lucreaza in Houston, intr-un bordel in care niciunui client nu i se permite sa atinga angajatele, ci numai sa le priveasca facand diverse lucruri printr-un geam. Dar mai este posibila o reconciliere intre cei doi soti instrainati? Iar dragostea de mama o va determina pe Jane sa revina in viata lui Travis de dragul micutului Hunter?

Bibi_TM

08.09.2018

Este un film care poate fi judecat mai bine dupa experienta de viata si nu neaparat dupa cultura cinematografica. Este un film care ''prinde'' doar de la o anumita varsta incolo. Altfel, ca sa vezi un asemenea film este nevoie si de o anumita stare de spirit. De exemplu nu poti sa-l urmaresti dupa ce ai castigat la LOTO sau ti-a iesit o afacere. Se potriveste mai bine cand te apuca nostlgiile vremurilor apuse sau macar dupa ce ai ascultat ''Pusca si cureaua lata...''

0 0

08.09.2018

" Paris, Texas " este povestea lui Travis Henderson (Stanton) un tip debusolat care vrea sa-si retraiasca trecutul.Harry Dean Stanton face un rol spectaculos iar regizorul, Wim Wenders reuseste prin cadre lente filmate in deserturile din sudul Statelor Unite sa realizeze o drama puternica, dovedind un control inteligent al expunerii si personajului si benefiicind de o coloana sonora absolut minunata semnata de Ry Cooder

1 0

Nagy

08.09.2018