Dramă, Romantic, SF (United States of America)

Morten Tyldum

Jon Spaihts

Wanda Pictures, Columbia Pictures, Village Roadshow Pictures, Original Film, Company Films, Start Motion Pictures, LStar Capital

21 Decembrie 2016

1 Octombrie 2020

În timpul unei călătorii obişnuite prin spaţiu, către o nouă galaxie, doi pasageri, aflaţi într-o stare indusă de somn, se trezesc cu 90 de ani mai devreme decât trebuia, atunci când nava lor se defectează. Acum, Jim (Chris Pratt) şi Aurora (Jennifer Lawrence) îşi dau seama că va trebui să trăiască tot restul vieţii la bordul navei, care, ce e drept, le asigură condiţiile cele mai bune de trai. Ei încep să se simtă atraşi unul de celălalt şi apoi să se îndrăgostească... până când descoperă că nava se află în mare pericol. Vieţile a 5000 de pasageri adormiţi se află în mâinile lor. Numai Jim şi Aurora îi vor putea salva.

andystarx

08.09.2018

Un film bunicel,aproape de a fi un sf foarte reusit,mi a placut mult coloana sonora,si ideea in sine,dar nu este un film de revazut ! Oricum este unul din filmele bunicele ale anului 2016 !

1 0

james_007

08.09.2018

Un SF excelent, cu o tema plauzibila. Recomand pasionatilor de tehnologie, sa priveasca cu mare atentie cum e construita nava. Iata ce puteti vedea: O firma specializata in transporturi interstelare, trimite 5000 de oameni pe o planeta ce poate gazdui viata. Respectivul habitat se afla la 120 ani lumina de Pamant, iar tehnologia avansata ofera calatorilor sansa de a ramane conservati pe toata durata calatoriei, in niste “coconi” supertehnologizati. Un defect al sistemului de conservare face ca unul dintre calatori sa fie trezit mai devreme cu 90 de ani. Doar cei ce vor viziona filmul vor afla cum a reactionat respectivul erou in fata fenomenului de singuratate si imbatranire.

0 0