Passion

Thriller, Dramă, Crimă, Mister (Germany, Spain, France, United Kingdom)

Brian De Palma

Integral Film, SBS Productions, France 2 Cinéma, Canal+

7 Septembrie 2012

16 August 2013

<span style="line-height: 18px; text-align: justify; font-family: Verdana, sans-serif; color: #222222">Christine este directoarea executivă a unei firme cu profil agricol din Franţa, care este nemiloasă, ingenioasă şi diabolică, nu face compromisuri şi adoră să-şi implice angajaţii într-un joc de-a şoarecele şi pisica, seducându-i şi şantajându-i şi dezvoltând o relaţie de apropiere patologică cu protejata Isabelle</span><span style="line-height: 18px; text-align: justify; font-family: Verdana, sans-serif; color: #222222">. Cele două femei împart acelaşi amant, contabilul Philippe,</span><span style="line-height: 18px; text-align: justify; font-family: Verdana, sans-serif; color: #222222"> care este dominat în dormitor de ambele partenere de sex şi care acceptă o astfel de poziţie. Atunci când un coleg o învaţă pe Isabelle cum să iasă în avantaj în faţa Christinei, raportul de forţe se inversează, dar femeia matură îşi umileşte rivala printr-un truc murdar ce implică o cameră de luat vederi. În zilele care urmează, Christine şi Isabelle plănuiesc acte de răzbunare una împotriva celeilalte şi conflictul atinge apogeul.</span> Filmul este un remake al producției franceze Crime d'Amour, ultima regizată de Alain Corneau, înainte de moartea sa, în 2010.

Vladmoviefan

08.09.2018

Noomi Rapace, Rachel McAdams si Brian de Palma regizor, suna foarte promitator. Brian de Palma este unul dintre regizori mei favoriti iar cele doua actrite sunt incantatoare.

3 4

Claudizzz

08.09.2018

Abia astept filmul asta, din cate am vazut in trailer personajul lui Rachel McAdams <3 este ceva in genul Reginei George din Mean Girls( varianta matura) pacat ca apare abia in august:(.

1 1

ANTONIOO

08.09.2018

Film interesant si captivant doar in descrierile de pe site-rile de profil,,vizionandu l filmul insa se zbate in mediocritate spre penibil,iar finalul(bomboana de pe coliva)desi se vrea surprinzator si cu rasturnari de situatii este dezamagitor de slab.Nimic senzual ,nimic atractiv plus k actrita caRAPACE NOOMI,este total nepotrivita si neatractiva pt rolul din acest film. NOTA 5 cu indulgenta

2 2