Passion Play

Dramă, Romantic, Fantasy (United States of America)

Mitch Glazer

Rebecca Wang Entertainment, Annapurna Productions

10 Septembrie 2010

14 Mai 2021

Nate este un muzician de jazz,care obisnuia sa se drogheze cu heroina si care incearca sa se recupereze,prin muzica.Intr-o noapte,dupa spectacol este atacat si rapit,dus intr-un desert pentru a fi impuscat,asta pentru ca se culcase cu nevasta unui mafiot puternic.Dar apare un grup de indieni care-l salveaza.Nate rataceste prin desert si ajunge la un circ,unde o vede pe Lily,vedeta circului,o fata de o frumusete angelica,ce avea aripi adevarate.Proprietarul circului,protector al fetei incearca sa-l omoare pe Nate,dar Lily il salveaza si impreuna fug la oras. Nate este fascinat de fata pe care incearca s-o determine sa zboare,numai ca ea nu are curajul necesar sa incerce.Happy,mafiotul incornorat afla de reintoarcerea sa,de relatia lui cu Lily,o rapeste pe fata,promitand ca nu-l mai omoara pe Nate,iar ea se sacrifica si nu fuge.Numai ca Nate realizeaza ca o iubeste pe fata mai presus de orice si o salveaza,fug pe acoperisul unei cladiri inalte si-i spune lui Lily sa zboare,ca sa scape.Ulterior ,reusesc sa zboare impreuna,in desert ,iar Nate are o revelatie uluitoare.

mitsuko_san

08.09.2018

un film dezamagitor in care trebuie sa lasi mult de la tine daca vrei ca povestea sa functioneze. nu iti explica nimic, ai tot timpul impresia ca scenele nu sunt complete si ca lipseste ceva. pacat de actorii din film si nu ma refer la Megan ci la Mickey Rourke si la Bill Murray.

1 2

Budy

08.09.2018

Un film nu asa de bun cum m-am asteptat, parca incomplet, tot timpu lasa senzatia ca urmeaza sa se intample ceva si nu se mai intampla, asta pana la sfarsitul filmului cand intradevar se intampla ceva si anume Megan Fox isi ia zboru faza la care am izbucnit in ras. Sicer am vizionat acest film datorita lui Mickey Rourke care e si marele atuu al acestui film parerea mea.

4 2

remyy63

08.09.2018