Patch Adams

Comedie, Dramă (United States of America)

Tom Shadyac

Universal Pictures, Bungalow 78 Productions, Blue Wolf, Farrell/Minoff

25 Decembrie 1998

29 Septembrie 2020

Hunter Adams este un tanar cu probleme si se interneaza singur intr-un spital de nebuni. Experienta sa in spital il convinge sa devina doctor si se inscrie la facultatea de medicina unde este ingrozit de raceala si profesionalismul cu care sunt tratati pacientii de catre medici. Determinat sa ii faca pe pacienti sa rada si sa se simta bine, Adams glumeste si face pe clovnul pentru a le afla personalitatile si nevoile. Eforturile sale par sa dea roade iar cadrele medicale il apreciaza foarte mult, insa metodele lui neobisnuite il supara pe colegul sau de camera Mitch ca si pe profesorii facultatii. Adams nu se lasa insa si isi deschide o mica clinica intr-o zona rurala pe care o numeste Gesundheit Institute. El se indragosteste de Carin, o colega, dar cand aceasta este omorata de unul din pacientii sai, Adams trebuie sa isi apere stilul si felul de a fi in fata unei comisii care este determinata sa-l opreasca sa mai practice medicina.

darK_MaGGot

08.09.2018

e de ras...=))

0 1

BrindusaLia

08.09.2018

Un film deosebit! Aduce umanul acolo unde a intervenit "robotizarea", adica acolo unde se respecta reguli impuse si legi, birocratii...raceli, asta numesc eu robotizare. Patch Adams aduce lumina acolo unde nu se mai asteapta, aduce zambete, arata ca trebuie sa ascultam de sentimente, de emotii. Este un rol pe care Robin Williams, il face cu multa maiestrie. Superb!

6 1

BrindusaLia

08.09.2018