Pathology

Crimă, Horror, Thriller (United States of America)

Marc Schölermann

Lakeshore Entertainment, Camelot Pictures, Metro-Goldwyn-Mayer

11 Aprilie 2008

30 Noiembrie -1

<p align="justify"> "Pathology" este un thriller cu elemente de horror, axat pe experienta stranie a tanarului Ted Gray, proaspat absolvent al Facultatii de Medicina din cadrul prestigioasei Universitati Harvard, care este selectat pentru a face parte din unul dintre cele mai ravnite programe nationale de patologie. Extrem de inteligent, talentat si dedicat muncii sale, Ted este remarcat in curand de catre colegi si i se propune sa se alature unui grup de medici patologi de elita, devenind implicat fara voia sa intr-un joc periculos si mortal al carui scop este comiterea unei crime perfecte. La scurta vreme dupa ce incepe sa lucreze impreuna cu noii lui prieteni la morga unui spital, Ted Gray descopera ca acestia ascund secrete teribile, activitatile lor extracuriculare cuprinzand orgii sexuale, consum de droguri si crima. </p><p align="justify"> Devenit un pion in jocul lor, Ted isi da seama ca pericolul care il pandeste este real si ca, daca nu va reusi sa stopeze aceasta nebunie, este foarte posibil ca el insusi sa fie urmatoarea victima a excentricilor lui colegi. </p>

ioana3110

08.09.2018

Un film sadic si morbid, nu este cine stie ce,are si elemente buna insa putine. Este un film deasemenea sangeros iar sfarsitul este destul de vag si fad.E de vizionat doar pentru amatorii de curzime.

1 1

nk

08.09.2018

ok

1 0

Dee

08.09.2018

Un film incredibil, a MUST see... sigur nu este pt cei slabi de inima... trebuie sa ai ceva putere in tine sa urmaresti anumite scene. Dar povestea este BOLNAVA de-a dreptul si Milo Ventimiglia isi joaca perfect rolul. Am vazut ieri filmul si inca ma mai gandesc la el.

22 12