Aventuri, Comedie, SF (United States of America, United Kingdom)

Greg Mottola

Nick Frost, Simon Pegg

Universal Pictures, Relativity Media, Working Title Films, Big Talk Productions

14 Februarie 2011

22 Aprilie 2011

<div align="justify">  Clive Gollings si Graeme Willy sunt doi autori britanci de benzi desenate care sosesc in Statele Unite ale Americii pentru a participa la conventia Comic-Con de pe Coasta de Vest, dupa care se deplaseaza intr-un autovehicul inchiriat spre faimoasa Area 51, regiunea din partea de sud a statului Nevada cunoscuta in literatura science-fiction ca locatia in care se petrec cele mai multe fenomene supranaturale legate de OZN-uri. Situatia se complica atunci cand celor doi ratati simpatici le iese in cale Paul, un extraterestru care si-a petrecut ultimii 60 de ani inchis intr-o baza militara ultrasecreta pentru a fi studiat si care s-a decis tocmai acum sa evadeze si sa caute nava spatiala cu care a aterizat pe Terra. Desi speriati initial de bizara creatura de culoare verde, Graeme si Clive hotarasc sa se implice in cazul acestuia si sa il ajute pe Paul sa se intoarca pe planeta natala, devenind tintele unor agenti FBI care nu concep ideea de a pierde subiectul experimentelor lor si de a permite ca oamenii sa afle despre existenta unor fiinte extraterestre. </div>

Tudor-Roshk

08.09.2018

O comedie usor digerabila,destul de amuzanta cu cateva scene interesante.A fost dragut,merita o nota de 8.

2 3

Ionupiratu

08.09.2018

“How come I can understand you?Are you using some sort of neural language router? Actually, I’m speaking english you f***ing idiot.” :) )) Simon Pegg şi Nick Frost dupa renumitele filme Hot Fuzz si Shaun of the Dead fac din nou echipa dar se aleg cu un nou membru,un “alien”-personajul live-action Paul care completeaza de minune echipa nebuna… Comedia Paul mai pastreaza doar urme de umor pur britanic,odata cu vizitarea teritoriului american cei doi protagonisti joaca dupa “reguli” americane. Daca inceputul “povestii” are potential cu cat mergem mai spre final parca totul se lancezeste si trebuie resuscitat ca sa mai starneasca interes,noroc ca cei trei se pricep la glume si sa creeze multe faze comice…

3 5

remyy63

08.09.2018

Departe de a fi o capodopera,filmul este digerabil.Dupa un inceput destul de greoi,se dezlantuie in toata ,,splendoarea,, sa.Oricum,aceasta productie a avut doua scopuri : 1.Sa distreze publicul,ceea ce cred ca a reusit si 2.Sa scoata profit,lucru de asemenea realizat,asa ca vizionare placuta.

9 8