Penthouse North

Thriller, Dramă (United States of America)

Joseph Ruben

Dimension Films, Demarest Films

17 Aprilie 2013

24 Octombrie 2021

<p><span style="font-size: 14px" class="notranslate">Povestea se învârte în jurul unei jurnaliste </span><span style="font-size: 14px">care a rămas oarbă realizând</span><span style="font-size: 14px">  </span><span style="font-size: 14px">un reportaj în Irak</span><span style="font-size: 14px" class="notranslate">, pe nume Sara, care suferă de agorafobie. Sara este urmărită în propriul ei penthouse (</span><span style="font-size: 14px" class="ilad">apartament</span><span style="font-size: 14px" class="notranslate"> închis) din New York de un hoț şi un criminal sadic care bănuiește că în interiorul acestuia se află o avere ascunsă, în diamante.</span><span style="font-size: 14px"> </span><span style="font-size: 14px" class="notranslate">Deși Sara nu știe unde sunt diamantele, hoțul va folosi tortura, atât psihică cât și fizică, pentru a încerca să ajungă în posesia diamantelor, dar fata va lupta cu disperare…</span></p><p> </p><p> </p><p> </p>

passaris

08.09.2018

da chiar nu se mai ocupa nimeni de acest site? stafful mare atentie ca nu e primu film care il vad ca fiind in productie si a aparut deja ...un film bun cu o idee noua despre o jurnalista care a ramas oarba intr-un reportaj in Irak oricum de vazut odata

5 0

rocco123

08.09.2018

Este un film bun cu mult suspans. În abordare, Penthouse North este un film serios și realist. Povestea nu este originală, cred că sunt o grămadă de filme cu acest subiect. Actorul Michael Keaton, care este producător executiv, joacă foarte bine. El este cu adevărat înfricoșător , viguros și complet. Actrița (Sara) Michelle Monaghan oferă o mare performanță. Ea interpretează o persoană oarbă foarte convingător și transmite un amestec excelent de vulnerabilitate și de rezistență. Barry Sloane (Revenge) a jucat destul de bine personajul Ciad.

1 0

grig33

08.09.2018