Perfect Stranger

Crimă, Dramă, Mister, Thriller (United States of America)

James Foley, Jean-Pierre Jeunet

Columbia Pictures, Revolution Studios

12 Aprilie 2007

20 Aprilie 2007

Mergand pe urmele unei crime nerezolvate, a carei victima fusese una dintre prietenele ei din copilarie, Rowena Price, reporter la un ziar newyorkez, se hotaraste sa initieze o investigatie pe cont propriu, sub acoperire. Pistele de la care porneste o vor duce in curand in cele mai intunecate zone ale internetului, intrucat suspectul ei numarul 1 este multimilionarul Harrison Hill, directorul unei companii de publicitate extrem de puternice. Hill este un om respectat si o persoana publica, ceea ce face lucrurile mai usoare pentru Rowena, care il poate urmari mai bine. Cu ajutorul unui hacker celebru, Miles Haley, si folosind anonimitatea internetului, ea spera sa descopere in cele din urma identitatea reala a criminalului.

mdomnita

08.09.2018

Un thriller 'standard' fara nimic in plus, tras parca la xerox dupa alte si alte filme americane. Chiar daca actorii suns destul de interesant si m-au determinat sa merg la film sa il vad, am fost destul de dezamagit. Elementul principal al filmului, anonimitatea in internet, chat-ul anonim si puterea pe care o ofera acestea unor oameni sunt prezentate parca in bataie de joc, la fel ca in mai toate celelalte filme cu aceasta tema. Finalul e destul de previzibil, dar nu foarte evident. Nota mea: 6/10

4 4

Paleasca

08.09.2018

Alta catastrofa.Nu stiu ,parca s-au tampit de tot astia de la Hollywood,nu mai sunt in stare nici un film comercial de calitate sa faca.Constructia e proasta,primele doua treimi filmul lancezeste iar in final suntem bombardati de evenimente,explicatii si rasturnari de situatii.Genul asta de filme ar trebui sa aiba ca principala calitate suspansul,dar aici lipseste cu desavarsire.Iar in ceea ce-l priveste pe caraghiosul de Bruce Willis,e din ce in ce mai penibil.

4 2

cezarica98

08.09.2018