Personal Effects - The Space Between Loss and Love

Dramă (Canada, Germany, United States of America)

David Hollander

Picture Park, Cinéfilm AG, Insight Film Studios, TADORA Filmproduktions, Three Rivers Entertainment, Netter Productions

6 Februarie 2009

24 Octombrie 2021

Dupa ce afla de violarea si uciderea brutala a surorii lui gemene, un tanar in varsta de 24 de ani pe nume Walter, care practica luptele in Iowa si aspira sa prinda un loc in echipa nationala, se intoarce in orasul natal pentru o a ajuta pe mama lui Gloria si accepta o slujba fara nici un viitor ca mascota. Mergand impreuna cu Gloria la o intrunire a familiilor victimelor unor crime, Walter o cunoaste pe frumoasa Linda, o vaduva al carei sot a fost impuscat de catre un prieten alcoolic si care il creste singura pe fiul ei adolescent surdo-mut pe nume Clay.  Traumatizati de experienta dureroasa a pierderii unor persoane dragi, Walter si Linda relationeaza imediat si se implica intr-o legatura amoroasa fierbinte in pofida diferentei mari de varsta dintre ei. Walter il ajuta pe Clay sa depaseasca frustrarea cauzata de moartea violenta a tatalui sau si de sicanele la care il supun colegii de scoala, invatandu-l sa devina un luptator. Atata Linda, cat si Walter participa frecvent la procesele in care sunt acuzati criminalii sotului si respectiv surorii, verdictele date de judecator in ambele cazuri influentandu-le pentru totdeauna destinele.

cartim

08.09.2018

Un film destul de bun, al carei actiune curge lent, in care vedem o Michelle Pfeifer (Linda) vulnerabila dupa moartea violenta a sotului ei , survenita prin impuscare, un Ashton Kutcher (Walter) furios si dornic de razbunare dar care se ascunde sub masca de “baiat bun” ,dupa moartea surorii sale violate si ucisa in mod bestial, o Kathy Bates ( Gloria ) depasita de situatie, datorita piederii fiicei sale. Toti incearca sa isi refaca viata si sa uite tragediil;e prin care au trecut. In film se pune sub semnul intrebarii eficacitatea justitiei americane si se atrage atentia asupra violentelor care se comit pe teritoriul SUA, incercand sa se sublinieze suferintele si sechelele cu care raman apartinatorii victimelor. Este o drama ce merita vazuta dar pentru care spectatorul trebuie sa aiba dispozitia necesara pentru a –l urmari. Din partea mea nota 8.

3 2

hashu

08.09.2018

un film foarte bun....are o poveste foarte frumoasa,plina de mister si putin dramatica....Michelle Pfeifer face un rol foarte bun,la fel si Ashton Kutcher al carui rol mi se pare umpic mai dificil......o drama captivanta ce merita vazuta!

2 2

lapidarium

08.09.2018

Este un film" politically corect",nu epateaza,nu inoveaza dar nici nu dezamageste cinefilul.Avem o poveste in care se intretaie destinele tragice ale celor doua personaje principale interpretate de catre Ashton Kucher(Walter) si Michelle Pfeiffer(Linda).Doua crime comise sunt judecate de acelasi tribunal,victimele fiind sotul respectiv sora personajelor principale.De aici porneste povestea filmului aratandu-ne in planuri paralele judecarea cazurilor dar si legatura ce se naste intre cei doi protagonisti.Pronuntarea sentintelor,una "no guilty"si cealalta "guilty" va reprezenta suma efectelor personale ce decurg de aici:bucurie pe de o parte si tristete,frustrare si neputinta pe de alta parte.Happy-end-ul este cam putin fortat de rasturnarea de situatie din final,acest fapt punandu-l pe seama regizorului(care per ansamblu stapaneste bine filmul) de realizator de seriale TV.As insista putin asupra actorului Ashton Kutcher care in viata reala este casatorit cu mult mai trecuta de prima tinerete Demi Moore si care isi continua obiceiurile si pe micul ecran prin relatia din film cu mult mai batrana Michelle Pffeifer.Vad ca rolurile de fante care seduce femei care ar putea sa ii fie mame incepe sa-l reprezinte.Despre Michelle Pffeifer asa avea de adaugat un singur lucru:imbatraneste ura (privitii mainile descarnate si fata ridata si imi veti da dreptate).Kathy Bates ca intodeauna excelenta.Un film de urmarit fie si pentru prezenta lui Ashton Kutcher in constumat haios in chip de pui.

2 2