Pete's Dragon

Aventuri, Familie, Fantasy (United States of America)

David Lowery

Whitaker Entertainment

10 August 2016

20 Septembrie 2021

De-a lungul anilor, domnul Meacham, un sculptor în lemn, i-a încântat pe copii cu poveștile lui despre neînfricatul dragon din pădure. Fiica sa, Grace, care lucrează ca pădurar, poveștile ajung să prindă viață atunci când îl cunoaște pe Pete, un băiețel misterios de 10 ani, care nu are familie, nici casă și spuneă că trăiește în pădure cu un dragon uriaș și verde pe nume Elliott. Grace e mirată să afle că descrierea pe care Pete i-o face dragonului e aceeași pe care o știe din poveștile tatălui ei.

Dragos_87

08.09.2018

Am savurat o poveste frumoasa si usor emotionanta care pot sa spun ca mi-a placut.Chiar mi-a incantat privirea acest film insa este sub The Jungle Book (2016).Nu este o poveste atat de intensa asa cum ma asteptam iar la coloana sonora mai trebuia putin lucrat.Per total este un film frumos si interesant de fantezie care poate fi urmarit de toate varstele in special de cei mici care sunt sigur ca il vor adora.

0 0

08.09.2018

Uitasem in mare parte de David Lowery care in 2013 realiza Ain't Them Body Saint alaturi de Casey Affleck si Rooney Mara. Insa acum cateva saptamani atentia asupra regizorului mi-a fost reimprospatata odata cu aparitia primului trailer al noului film al acestuia, A Ghost Story, film care pare la prima vedere ceva deosebit. Iar odata cu acel moment am zis ca a venit timpul sa vad Pete's Dragon, entuziasmul pentru munca regizorului atingand cote ridicate in aceste clipe. Ma asteptam ca Pete's Dragon sa fie un film ok avand in vedere cronicile primite din partea marilor publicatii. Si publicul l-a apreciat in mare masura. Eu insa am ramas mult mai surprins de ceea ce am vazut aici, mult mai emotionat. Chiar am apreciat acest film pentru modul in care a transmis toata acea energie pozitiva provenita de la cateva personaje foarte frumoase. Copilul acela a fost foarte simpatic, am apreciat din plin momentele lui Robert Redford, mi-a placut de Bryce Dallas Howard care s-a integrat perfect in povestea. Insa cel mai mult am ramas impresionat de dragonul nostru, de expresivitatea acestuia si modul in care a fost realizat. Nivelul vizual foarte ridicat a fost un alt motiv de entuziasm. Foarte multe cadre au fost surprinse aproape perfect si au transmis de fiecare data ceva anume fara a fi superficiale. Au fost multe momente pline de distractie insa uneori actiunea a devenit mai sensibila, mult mai emotionanta. Regia filmului este foarte reusita, regizorul de imagine de asemenea reusind o treaba excelenta. Pete's Dragon este un alta productie minunat reusit de catre cei de la Disney. Un film foarte potrivit pentru cei mici si nu numai. Devii din nou copil urmarind acest film. Nota 9. Cu Mara si micul Affleck in distributie sunt sigur ca i-as fi dat nota maxima. Deosebit acest film, nu ma asteptam la acest impact. P.S. Coloana sonora este perfect aleasa. Prima melodie dupa genericul de final este absolut geniala.

3 0