Phantoms

Horror, SF, Thriller, Dramă (United States of America)

Joe Chappelle

Miramax, Dimension Films

23 Ianuarie 1998

26 Septembrie 2020

Lisa si Jenny se duc intr-o vacanta in munti in oraselul Snowfield din Colorado si aici descopera ca gazda lor este moarta, iar orasul este parasit. Lor li se alatura seriful Bryce Hammond si ajutoarele lui, Stu Wargle si Steve Shanning. Cei cinci ajung la concluzia ca locuitorii orasului fie au plecat, fie au murit, insa inainte sa cheme ajutoare Wargle este atacat de o ciudata creatura care ii mananca creierul. Ingroziti, ei il descopera pe profesorul Flyte care le spune teoria sa despre un inamic antic, ce periodic iese la suprafata pamantului pentru a distruge civilizatia.

Andreea-Silvana

08.09.2018

e horror intradevar.dar parca e putin cam dur;mult sange si prea multa brutalitate.mi-a placut putin dar e putin cam dur.nota mea e 7

0 1

Rhot.Adeth

08.09.2018

filmul mi-a placut pana la jumatate,poate chiar mai mult,cand suspansul si misterul te consuma maxim...asta pana la intrarea in scena a lui Peter O'Toole(n-am nimic de comentat in sensul negativ vis-a-vis de interpretarea lui),cand filmul capata alte conotatii si se arunca pe o latura SF-istica straina mie,care de altfel nu-mi place...niste elemente S.F.-istice impletite cu prezente si aparitii diavolesti...nu,nu mi-a placut...ca sa nu mai zic de final care este demn de un film realizat de amatori,in care lipseste cu desavarsire profesionalismul.avand in vedere interpretarea,este si ea destul de fada.Ben Aflec,desi detine unul din rolurile principale,are de asemenea o interpretare destul de slaba.daca realizatorii se limitau strict la un film S.F.,cred iesea cu mult mai bine.din propriul punct de vedere,vad Phantoms un film slab,care intr-a doua parte plictiseste si enerveaza,cu toate ca in film isi face simtita prezenta insusi Baal,care nu transmite nici macar un tremor.asa ca voi nota in consecinta...este doar parerea mea!

3 0