Phat Girlz

Comedie, Romantic (United States of America)

Nnegest Likké, Susanne Bier

Nnegest Likké

1 Ianuarie 2006

27 Noiembrie 2020

Un film menit sa le redea increderea in ele si o irezistibila pofta de viata persoanelor ...mai plinute, <a href=\"http://www.cinemarx.ro/filme.php?cod=94856\">Phat Girlz</a> este o comedie savuroasa al carei mesaj este acela ca femeile supraponderale merita respect, iubire si placere sexuala in locul ridiculizarii de care au parte. Filmul marcheaza debutul atat in calitate de scenarist, cat si de regizor pentru Nnegest Likke si o are in rolul principal pe <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane.php?cod=134169\">Mo\'Nique</a> (<a href=\"http://www.cinemarx.ro/filme.php?cod=118966\">Hair Show</a> – 2004). Este un film care isi educa spectatorii cum sa invete sa se simta bine in propria piele si cum sa se accepte si iubeasca pe ei insisi asa cum sunt. Alaturi de Mo\'Nique veti avea ocazia sa ii vedeti pe <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane.php?cod=23329\">Jimmy Jean-Louis</a>, Godfrey, <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane.php?cod=105938\">Kendra C. Johnson</a> si <a href=\"http://www.cinemarx.ro/persoane.php?cod=15900\">Eric Roberts</a>.

Gynzz

08.09.2018

O comedie buna , si o poveste de dragoste foarte frumoasa . Am fost impresionat , mi-a placut . Nu am ras prea mult , insa povestea m-a marcat .

2 2

kirara

08.09.2018

sa fiim seriosi ..in lumea intreaga femeile "cu trup si suflet" sunt marginalizate.si chiar daca nu e chiar un film d oscar sau alte premii arata totusi metamorfozarea spirituala a femeilor/fetelor care pur si simplu nu realizea ca frumusetea nu este un termen pur fizic,ci exista si sub alte forme mult mai importante..poate ar trebui sa privim in jurul nostru si sa privim prin ochii altor semenii,si poate sar schimba ceva la lumea asta prejudecatoare...sfatul meu :fii cine esti ,nu te invinovati pentru cum arati,gandesti sau simti...toti suntem unici dar niciodata nu putem sa acceptam unicacitatea altora,asa k zambeste fii tu si vei fi fericit...si cine stie poate si tu vei deveni the african queen of someone special:)

3 0

l4ry

08.09.2018

Jazmin Biltmore este o fata mare intr-o lume cu fete slabe,in care nu-si gaseste imbracaminte sexy datorita dimensiunii ei si de aceea viseaza sa devina designer de haine si sa-si lanseze proprile colectii pentru a ajuta alte fete mari sa se simta frumoase.Dupa multe esecuri,ea fiind ignorata si criticata dupa felul cum arata,a castigat o excursie la o statiune de lux si a plecat impreuna cu verisoara ei si o prietena.Acolo ea l-a cunoscut pe Dr. Tunde,un medic din Nigeria politicos si incredibil de frumos ,care a ajutat-o sa-si capete increderea si sa realizeze ca poate ajunge in varful lumii cu putina ambitie si talent....Un film foarte frumos :),romantic,dar si cu momente amuzante.Merita vazut !

1 0