Pieces of April

Comedie, Dramă (United States of America)

Peter Hedges

IFC Productions, Kalkaska Productions

19 Ianuarie 2003

14 Mai 2021

April Burns traieste intr-un apartament din New York alaturi de prietenul ei Bobby. Pentru ca vrea sa-si petreaca ceva timp alaturi de mama ei care este pe moarte, April isi invita familia pentru a sarbatori Ziua Recunostintei. Dimineata insa isi da seama ca unicul ei cuptor este stricat, asa ca incearca sa gaseasca un vecin care sa o ajute. Chiar daca nu-i cunoaste foarte bine, Eugene si Evette ii pun la dispozitie cuptorul lor, insa numai pentru o ora. Intre timp, familia ei vine tocmai din Pennsylvania si nu este multumita de viata lui April in marele oras.

Gabb

08.09.2018

O poveste despre abandon ,dezamagire si suferinta , toate acumulate in viata unei familii ,cea a lui April. April e o fata zapacita , care mereu si-a dezamagit familia dar care , de Ziua Recunostiintei ,incearca sa isi stearga pacatele printr-o cina in familie. Toate preparatiile ei dau gres iar atunci cand familia vede , o abandoneaza si fug la un restaurant. Dar cu toate astea , filmul are un HAPPY ENDING. Un sfarsit cu zambete ,invataturi si cu o dovada ...ca pana la urma totul se iarta intr-o familie :)

1 0

Antigona

08.09.2018

O familie conservatoare se indreapta spre casa fiicei renegate care se pare ca locuieste alaturi de cei mai ciudati vecini ce intruchipeaza tipurile umane ca intr-o montura caragielesca...periplul unui curcan care nu doreste decat sa fie copt...se intersecteaza cu cel al unei familii care-si doreste reintregirea familiei si ,,coacerea" fiicei ce nu s-a incadrat in tiparele ei, toate acestea transforma pelicula intr-o poveste emotionanta si plina de profunzime...

1 0

sweetyally

08.09.2018