Acțiune, Aventuri, Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Buddy Van Horn

John Eskow

Malpaso Productions, Warner Bros. Pictures

26 Mai 1989

4 Decembrie 2021

Pink Cadillac este un film de actiune/comedie, aparut in anul 1989. De regia acestui film s-a ocupat Buddy Van Horn, iar de scenariul acestui film s-a ocupat John Escow. In rolurile principale ii putem urmari pe Clint Eastwood, Bernadette Peters, Timothy Carhart, Tiffany Gail Robinson sau Angela Louise Robinson. Urmaritorul Tommy Nowak, este acum pe urmele lui Lou Ann McGuinn, o condamnata scoasa pe cautiune, din California. De asemenea, Lou Ann este urmarita si de catre sotul acesteia, Roy McGuinn, si de prietenii neo-nazisti din copilarie ai acestuia, pentru ca aceasta le-a furat banii falsificati. Nowak o captureaza in cele din urma pe Lou Ann in Reno, dar este convins de catre aceasta sa faca o opri la surorile acesteia, la reintoarcere, pentru a-si vedea bebelusul. Acolo insa, aceasta isi gaseste sotul si prietenii nebuni ai acestuia. O lupta porneste, iar Roy pleaca impreuna cu bebelusul acesteia. Acum, totul cade pe umerii lui Tommy, pentru a-i aduce bebelusul inapoi.

Andrei426Hemi

08.09.2018

Pentru un film cu Clint Eastwood pot sa spun ca a fost slabut, povestea fiind trasa de coada iar jocul Bernadette Peters mi s-a parut slabut

0 0

recoll

08.09.2018

Unul dintre cele mai plictisitoare filme dintre toate in care a jucat maestrul Clint Eastwood. Partea buna este ca are happy end,partea nasoala este ca dureaza peste 2 ore; cred ca daca tinea 1 h si 30 minute se putea adopta acelasi scenariu, slabutz de altfel...un fel de" cadillacul,femeia,detectivul si banii".

1 0

08.09.2018

Pink Cadillac mi s-a parut un film cat de cat ok insa sa fiu sincer aveam niste asteptari mult mai ridicate de la acest film.Faptul ca in film il regasim pe Clint Eastwood mi-a atras toata atentia si m-a convins sa urmarsc acest film. Filmul mi s-a parut destul de relaxant chiar daca tine foarte mult.Nu cred ca actiunea filmului este plictisitoare si doar putin stupida.Cu siguranta la nivelul scenariului se puteau face multe imbunatatiri.Per total aceasta poveste mi s-a parut destul de ok,destul de amuzanta insa uneori prea idioata. Cred ca acest film merita atentia vostra doar daca sunteti un mare admirator al lui Eastwood si dorit foarte mult sa vedeti un film cu acesta.Eu am vazut acest film la tv in lipsa unui alt lucru mai interesant si chiar nu regret acest fapt.Ma bucur foarte mult faptul ca am mai vizionat un film in care Clint Eastwood isi face aparitia.

2 0