Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

Aventuri, Acțiune, Fantasy (United States of America)

Rob Marshall

Walt Disney Pictures, Jerry Bruckheimer Films, Moving Picture Company

14 Mai 2011

20 Mai 2011

În această poveste despre adevăr, trădare, tinerețe și moarte, căpitanul Jack Sparrow reîntâlnește o femeie din trecutul său și habar n-are dacă între ei se reaprinde scânteia dragostei sau ea doar îl folosește pentru a găsi legendara Fântână a Tinereții. Când este obligat să se urce la bordul navei Răzbunarea, condusă de formidabilul pirat Barbă Neagră, Jack se trezește în fața unei neașteptate aventuri în care nu știe de ce să se teamă mai mult: de Barbă Neagră sau de femeia din trecutul său.

111 Ordonare după: | |

RoseofSharon

08.09.2018

Mi-au plăcut foarte mult toate cele 3 filme cu "Piraţii", Johnny Depp a reuşit să creeze un tip de pirat original, nemaiîntâlnit până acum în filme, un erou pe placul multor categorii de vârstă.

6 6

ancandreea

08.09.2018

Ar fi fost ciudat sa fiu multumita la cat de mult l-am asteptat, si totusi... Mi-a placut! Eu l-am vazut 3D, destul de bun, imagini minunate! Actiune interesanta, personaje noi, fara Orlando si Keira. Acum, daca faceam parte dintre cei care considera disparitia amorezilor o tragedie, mergeam degeaba la cinema, dar am fost pentru Jack si nu m-a dezamagit. Deloc. A umplut filmul cum stie mai bine, Johnny inca mai poate uimi prin prisma personajului caruia ii da viata, e fermecator! Penelope isi intra si ea in rol desi nu e atractia principala. Barbosii amandoi sunt teribili, dar Barbossa merita o medalie pentru faza cu "bautura la purtator" :)). Sirene, fantana, pahare, prapastii, bla bla! Foarte dragut! Si vreau sa subliniez ceva pentru ca am auzit ca vor si in Romania sa dubleze filmele. E cea mai mare prostie, vocea fiind parte din expresivitatea actorilor si din farmecul lor. Strica filmul si intelesul replicilor, aiurea de tot. Sa nu mai spun ca incurajeaza analfabetismul...

36 7

RoseofSharon

08.09.2018

Constat că cei care au afirmat că le-a plăcut filmele din seria "Piraţii din Caraibe" şi au apreciat contribuţia lui Johnny Depp la aceste producţii au primit negativ. Probabil din partea celor cărora nu le sunt pe plac aceste filme. Nu văd însă de ce să primească vot negativ o persoană care îşi exprimă civilizat o părere despre un film sau un actor.

3 5