Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl

Aventuri, Fantasy, Acțiune (United States of America)

Gore Verbinski

Jerry Bruckheimer Films, Walt Disney Pictures

9 Iulie 2003

31 Octombrie 2020

Pentru Căpitanul Jack Sparrow , un pirat fără griji din secolul al 17-lea, apele învolburate ale Mării Caraibilor sunt pure și limpezi ca apa de izvor până când dușmanul său de moarte, nemernicul căpitan Barbossa, reușește să-i fure corabia, „Perla Neagră”, și încă să mai și atace orășelul Portul Regal. De parcă n-ar fi de ajuns, ticălosul pirat o fură pe fiica guvernatorului, Elizabeth, cea mai frumoasă floare, lumina ochilor părintești. Prietenul și iubitul fetei, Will Turner își unește forțele cu Jack și pleacă, la bordul celui mai rapid vas pe urmele fetei. Începe o cursă pe viață și pe moarte cu Barbossa. În urma celor doi temerari vine înfrigurat ambițiosul Comandor Norrington, la bordul vasului „Cutezătorul”, pentru că el este cel căruia guvernatorul îi făgăduise mâna fiicei sale. Fără ca Will să bănuiască măcar, există încă un pericol aproape de neînvins. Asupra lui Barbossa și a piraților săi apasă un blestem, cel al unei comori blestemate.

212 Ordonare după: | |

Copilutz

08.09.2018

super

0 1

Laczeee

08.09.2018

Filmul este un film de aventura, normal, dar cand apar scheletele intra deja in categoria povestilor... In general cand vad un film care la inceput pare ok (fara chestii anormale si de povesti), se distruge totul prin implementarea elementelor magice. Totul da impresia unei actiuni incomplete. De ce nu se putea crea o explicatie mai normala pt. misterul celebrei corabii: "The Black Pearl"? Explicatiile acestea fantastice sunt prea triviale, deci nu consider punctul culminant al filmului, unul reusit. Totusi celor care le plac aceste filme, este destul de bun... dar obtine numai nota 7 din partea mea.

7 15

pomicultoru

08.09.2018