Pirates of the Caribbean: At World's End

Aventuri, Fantasy, Acțiune (United States of America)

Gore Verbinski

Jerry Bruckheimer Films, Second Mate Productions, Walt Disney Pictures

19 Mai 2007

25 Mai 2007

Sunt vremuri sumbre, iar Epoca Pirateriei se apropie de sfârșit. Lordul Cutler Beckett de la Compania Indiilor de Est a dobândit controlul asupra înfricoșătorului vas-fantomă, „Olandezul Zburător”, și a căpitanului său malefic și răzbunător, Davy Jones. „Olandezul” colindă acum mările, distrugând fără milă corăbiile piraților, sub comanda Amiralului Norrington. Will Turner, Elizabeth Swann și căpitanul Barbossa pornesc o serie de căutări disperate, pentru a-i aduna pe cei Nouă Lorzi din Consiliul Fraților, singura lor speranță de a-i înfrânge pe Beckett, Olandezul Zburător și Armada sa. Dar unul dintre Lorzi lipsește - Căpitanul Jack Sparrow, fie cel mai bun, fie cel mai rău pirat al tuturor timpurilor, care a rămas prizonier în Lumea lui Davy Jones, în urma întâlnirii lui cu monstruosul Kraken.

180 Ordonare după: | |

Adi

08.09.2018

Chiar daca primele doua parti au avut parte si de multe critici, pe mine unul m-au fermecat, poate si pentru ca in ziua de azi se fac putine filme cu pirati si vesnicele lor aventuri al caror mister te vrajeste fie ca esti copil sau batran. Cu o distributie care nu lasa loc de niciun comentariu, sper la o a treia parte la fel de savuroasa ca primele 2. Un film pentru toate varstele care trebuie cu orice pret vazut in cinematograf. Enjoy!!

33 19

mario_popa

08.09.2018

sa speram k se va ridica la nivelul primei parti pt k a doua... desi a fost super realizata... actiunea a lasat de dorit... sa mai asteptam un an sa vedem cum se termina a 2-a parte... dar iata k tre sa apara

2 4

ender

08.09.2018

Am vazut de mult partea a 2-a, tot la cinematograf si am uitat o mare parte din ce s-a intamplat. Acest lucru nu e prea placut si a facut un pic dificil filmul la inceput. Oricum, ultima parte a fost foarte reusita. Distractiva, plina de efecte vizuale deosebite, o buna realizare si o intrepretare impecabila. Nu trebuie sa uitam ca aceasta e un film Disney, nu trebuie sa-l comparam cu un film de Cannes. A fost tot ce m-am asteptat, iar sfarsitul a fost unul bitter-sweet (din punctul meu de vedere cel putin) ceea ce il face chiar si mai interesant decat ma asteptam. Si nu in ultimul rand mi-a placut pt ca l-am vazut pe gratis, curtoazie din partea www.cinemarx.ro ;). Multzam!

10 11