Animaţie, Comedie, Familie, Muzică (United States of America)

Mark Dindal

Mark Dindal, Robert Lence, Brian McEntee, David Womersley, Kelvin Yasuda

David Kirschner Productions, Warner Bros. Pictures, Turner Feature Animation

26 Martie 1997

23 Septembrie 2020

<p>Această comedie animată pentru toată familia, care parodiază muzicalurile anilor ’30 și ’40, o urmărește pe Danny, o pisică din Kokomo, Indiana, care adoră să cânte și să danseze și care râvnește să ajungă în showbiz. Într-o zi, Danny-motanul se decide să facă ceva în legătură cu această ambiție, așa că pleacă spre Hollywood, convins că poate deveni star într-o săptămână. Totuși, felina devine repede conștientă de discriminările de specie de la Hollywood: studiourile nu dau doi bani pe animale, chiar și pe cele cu calități de star, iar agentul ei poate să-i ofere doar un rol minuscul alături de adorabila fetiță Darla Dimple. Aceasta se dovedește a fi o puștoaică răutăcioasă care, în afara platoului de filmare, urăște animalele. Danny face cunoștință cu alți „actori” ca el, care suferă aceeași soartă, printre care Sawyer, o pisică drăguță dar cinică, Woolie, un elefant care cântă la pian, Tillie, un hipopotam cântăreț, și Pudge, un pinguin interpret. Împreună, creaturile se luptă pentru acceptare și pentru șansa de a arăta ce pot.</p><p> </p><p> </p>

memodanuta

08.09.2018

O poveste frumoasa despre ce se poate face si ce nu.Aici este vorba despre o pisicuta haioasa si ambitioasa care vrea sa demonstreze ca micile creaturi ce convietuiesc alaturi de noi pe pamant,pot dobandi "haruri speciale",si pot si ele deveni vedete.Impreuna cu micii ei prieteni,hipopotanul Tillie,inganfata pisicuta Sawyer,si adorabilul pinguin Pudge,pisicuta Danny porneste intr-o adevarata calatorie catre afirmarea calitatilor ei.Ea isi impune ca va reusi si va incerca sa demonstreze ca si visele lor frumoase pot deveni realitate.o animatie plina de aventura si peripetii caci cei 4 prieteni se vor confrunta cu foarte multe obstacole.

2 1

Daniela.Ivanusi

08.09.2018

O animatie frumoasa despre puterea de a face s-au nu anumite lucruri . In lumea pisicilor, Danny este cea mai ambitioasa si vine la Hollywood pentru a deveni un star de film, si este imediat distribuita intr-un film muzical , dragut . 8.

0 0