Comedie, Muzică (United States of America)

Elizabeth Banks

Kay Cannon

Universal Pictures, Gold Circle Films, Brownstone Productions

7 Mai 2015

29 Mai 2015

<p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal"><span style="font-size: 12pt">Grupul studenţesc de cântăreţe a cappella Barden Bellas se înscrie într-o competiţie internaţională pe care nicio echipă americană nu a mai câştigat-o vreodată.</span></p>

mindhunters

08.09.2018

Pot să spun din start că mi-a plăcut mai mult a doua parte, e mult mai concentrată pe fete ca grup și pe relațiile dintre ele decât prima parte. Primul film se axează mai mult pe integrarea Becăi în grup, în al doilea film, însă, fetele ca un tot se află în lumina reflectoarelor, scenariul se concentrează pe încercările acestora de a supraviețui ca grup a cappella și de a câștiga o competiție internațională pe care nicio trupă din America nu a reușit s-o câștige vreodată. Pe mine The Barden Bellas m-au distrat teribil, glumele sunt mult mai reușite și comicul de situație este absolut delicios, debutul regizoral al lui Elizabeth Banks este o adevărată reușită, deși regia nu iese în evidență la fel de mult ca soundtrack-ul sau acting-ul. Povestea nu e surprinzătoare, dar îți oferă mult prea multe ocazii ca să te tăvălești pe jos de râs pentru a mai fi supărat pe scenariștii care nu s-au străduit mai mult, actrițele sunt minunate, iar muzica, ei bine, muzica este absolut genială. Îmi place foarte mult ideea de bază a filmului – fetele o comit grav de tot la început, așa că sunt nevoite să-și spele păcatele până la final, strângând din dinți și lucrând ca o echipă. Oricum, Rebel Wilson mi s-a părut cea mai tare, face toate idioțeniile posibile, dar tot nu te poți supăra pe ea. În ceea ce privește încasările, a reușit să depășească prima parte. Trebuie menționat și cuplul Gail-John, comentatorii geniali ai competițiilor a cappella, care au niște replici fantastice, te fac să râzi cu lacrimi.

2 0

donny964

08.09.2018

Acapella! Atit de tare mi-a placut prima paerte, incit nu am vrut in nici un caz sa o ratez si pe a doua.E ok. Muzica buna, coreografia interesant, momente comice, doar , din pacate, mai putine momente romantice (nu ca in prima parte ar fi fost mai multe, cel putin erau mai bine conturate). Asa ca datu play, and enjoy! The music is really good!

1 0

08.09.2018

Primul film nu m-a incantat foarte mult insa cu toate astea nu am pus la indoiala vizionarea si acestei continuari. Stiam ca nici acest film nu imi v-a place foarte mult insa chiar din acest motiv l-am si vazut. Nu aveam chef de un film foarte intens. Pitch Perfect 2 este in aceasi nota ca si prima productie. Pentru mine nimic deosebit. Au fost cateva momente mai amuzante insa de asemenea si faze total neinspirate. M-a plactisit deseori, enervat nu prea dar anumite momente muzicale nu le-am apreciat deloc. Am vazut-o acum cateva zile pe Anna Kendrick in musical-ul Disney "Into the Woods" si nici acolo nu prea mi-a surprins. Iar dupa acest Pitch Perfect 2 pot spune ca o detest pe aceasta actrita. Nota 5 fara prea mult zgomot.

0 0