Planes

Animaţie, Familie, Aventuri, Comedie (United States of America)

Klay Hall

Walt Disney Pictures, Walt Disney Animation Studios

9 August 2013

6 Septembrie 2013

<p>"Planes" e un spin-off al animaţiei "Cars". Dusty este un mic avion cu un singur motor. El stropeşte culturile agricole, dar visează să zboare dincolo de orăşelul său natal Propwash Junction. Cu toate că e mic şi îi mai este şi frică de înălţime, Dusty se înscrie în concursul Wings Around The Globe, în care va concura cu cele mai bune avioane de pe mapamond. Acţiunea se va petrece în Islanda, Germania, India, Mexic, împreună cu o mulţime de personaje locale. În acest concurs, pe lângă cele două F-18 (Bravo şi Echo, care îi vor salva viaţa lui Dusty deasupra Pacificului), Dusty va mai fi ajutat de cel mai bun prieten, cisterna Chug, de Dottie, un utilaj de încărcat şi de mentorul său, Skipper Riley, un avion Corsair istoric datând din cel de-Al Doilea Război Mondial. </p><p>"Planes face o incursiune în istoria aviaţiei şi parcurge tot drumul de la avioanele istorice la cele mai recente tipuri, de la avioanele experimentale la cele de linie, de la avioanele de viteză la planoare şi dirijabile.</p>

fenomenoromanesc

08.09.2018

O animatie slabuta care nu a impresionat cu nimic nou.Din punct de vedere vizual,arata destul de bine,insa in rest,este doar o copie fara gust a animatiei Cars,pe care as revedea-o cu placere oricand.5/10.De vazut pentru cei mici!

3 4

rosanita

08.09.2018

Nu subscriu parerii formulate anterior de fenomenoromanesc! Am vazut animatia ( in avanpremiera, chiar) , si mi-a placut tare mult. E un film ce merita de vazut, de copii si parinti deopotriva:)

3 3

rocco123

08.09.2018

Un film de animație minunat. Actorii care asigură vocile sunt ok. Cu toate că este un derivat al animației Cars, și are o poveste clasica Disney previzibilă, este totuși încă distractiv și convingător vizual. Are mult umor, personajele sunt bine realizate, povestea este interesantă, multe răsturnări de situații foarte inventive. Scenele de zbor foarte bine realizate. Peisajele văzute din aer au fost minunate. Dialogul a fost bun. Coloana sonoră nu a fost așa de bună ca la filmul de animație Cars. O animație care merită văzută atât de copii cât și de adulți.

3 1