SF, Familie, Comedie, Aventuri, Animaţie (Spain, United Kingdom, United States of America)

Jorge Blanco, Javier Abad, Marcos Martínez

Marcos Martínez, Javier Abad, Jorge Blanco, Ignacio Pérez Dolset, Joe Stillman

Ilion Animation Studios, Hand Made Films, TriStar Pictures

19 Noiembrie 2009

4 Decembrie 2009

<p align="justify">Zeci de ani omenirea a incercat sa exploreze spatiul in cautarea altor civilizatii extraterestre. Daca acum multi ani si noi traiam cu paranoia ca intr-o zi vom fi invadati de o rasa extraterestra, atunci locuitorii Planetei 51 traiesc si ei cu frica unei invazii extraterestre. Dar paranoia lor devine realitate atunci cand un astronaut de pe Pamant ajunge pe planeta lor. Astronautul Chuck Baker crede ca este primul care a pus piciorulpe aceasta planeta, dar imediat este dat in urmarie de catre autoritatile planetei care vor sa puna mana pe el sa efectueze experimente. Dar ajutorul vine din partea unui "localnic" care il ajuta sa isi caute nava care sa il aduca inapoi acasa.</p><p> </p>

maryuss9

08.09.2018

Super mistoo filmul...il recomand pentru o relaxare superba...alaturi de niste floricele... este o delectare..

3 4

mcquin

08.09.2018

Super caca-maca filmul il recomand fara floricele si fara a fi spectator daca vrei sa te relaxezi alege aerul curat,plimbarea in parc nu pierde vremea cu animatia specific SUA retardati,care este la moda:;ca asa e ei;

1 11

dannrv

08.09.2018

Slabuta animatia,tipic fanteziilor americane,a vrut sa para ceva interesant si comic dar a iesit o productie slab conceputa,fara un subiect interesant,acesta fiind unul monoton si banal,fara o actiune care sa te surpinda si sa nu te plictiseasca,fara un fir narativ complex,fara o stralucire a personajelor,in concluzie,a fost un film animat reprezentand populisme americane,aceeasi poveste-acelasi final,o animatie plictisitoare.Parerea mea este ca nu aveti nimic de pierdut daca ratati acest film,din contra,aveti de castigat un timp neirosit aiurea.L-am pontat cu nota 5,prin indulgenta.

3 10