Comedie, Romantic (United States of America)

Gabriele Muccino

Robbie Fox

Eclectic pictures, Evil Twins, Millennium Films, G-BASE

29 Noiembrie 2012

7 Decembrie 2012

<div>George Dryer e un cunoscut fotbalist în tinereţe, acum aproape falit. S-a întors în orăşelul de provincie McLean, Virginia ca să îşi îmbunătăţească relaţia cu fiul său de nouă ani, Lewis, pe care l-a văzut destul de rar de când s-a despărţit de mama sa, Stacie. Deşi a făcut nenumărate greşeli în trecut, George este dispus să facă compromisuri, de dragul copilului, şi să găsească un loc de muncă în apropiere.</div><br />Ca să păstreze o relaţie bună cu cel mic, Stacie îl convinge pe George să antreneze echipa de fotbal a lui Lewis. Ce nu anticipaseră cei doi este însă atenţia pe care o primeşte bărbatul din partea părinţilor copiilor din echipă.<div> </div>Printre femeile atrase ca un magnet de George se numără Barb, care vrea să se convingă că mai este încă atrăgătoare, după un divorţ urât. Apoi este Denise, o casnică plictisită, crainic de ştiri în tinereţe, care se oferă să îl ajute pe George să ajungă prezentator de ştiri sportive. Nu în ultimul rând, sponsorul echipei, înstăritul Carl King, se împrieteneşte cu George ca să le dovedească asociaţilor săi cât de apropiat este el de o fostă vedetă. Chiar şi soţia lui Carl, Patti, care i-a fost credincioasă soţului infidel până acum, îi face avansuri lui George, pentru că găseşte la el tot ce îi lipseşte soţului său.<div> </div>Poate că George are situaţia în control pe teren, însă toate aceste tentaţii îl împiedică să petreacă timp cu fiul său. Cum va reuşi fotbalistul să fie un tată bun pentru Lewis şi să se împace cu Stacie, când toată lumea se luptă pentru un strop din atenţia sa?

valy94

08.09.2018

film bun .. peste asteptari ! .. gerald butler bun , chiar foarte bun ! un film care il recomand in special iubitorilor sportului in general ! nota 8 !

3 2

Elkcoc

08.09.2018

Este un film tipic american cu clisee si o istorie caracteristica multor filme din ultima perioada. Distributia este una frumoasa dar jocul actorisesc nu prea, doar Gerard Butler a avut un joc decent in rest nu prea. De la mine un 7 tras de coada.

3 2

nevilleee

08.09.2018

Filmul este destul de slab , de la regizorul Gabriele Muccino chiar si de la actori ma asteptam la mai mult singurul lucru bun este Gerard Butler. Povestea nu are nimic special si este plina de aceleasi clisee americane , nota 6 cu indulgenta.

2 2