Point Break

Acțiune, Crimă, Thriller (Germany, United States of America, China)

Ericson Core

Studio Babelsberg, Alcon Entertainment, DMG Entertainment, Ehman Productions

3 Decembrie 2015

1 Ianuarie 2016

<p>Un tânăr agent FBI se infiltrează într-o echipă suspectată că plănuiește o serie de jafuri sofisticate și fără precedent asupra unor corporații. Echipa - formată din practicanți ai sporturilor extreme - își pune rapid amprenta asupra agentului lipsit de experiență.</p>

Cataclism

08.09.2018

Un film dragutz, nu sunt interpretarile actorilor grozare, nici scenariul cine stie ce complicat. Dar de admirat a fost faptul ca actorii erau ei insisi cascadori si au facut un spectacol acrobatic extraordinar. Peisajele au fost de asemenea mirifice.

1 3

cezarica98

08.09.2018

Un remake slab, fara nici o noima, continut aruncat aiurea pe ecran,personaje slabe, sunt toate secundare, nu ies in evidenta, dialoguri fara nici un inteles, cu greu am rezistat pana la final. Singurul atu a fost peisajele care iti incanta ochii. Cei care iubesc adrenalina, cei care au in sange spiritul de aventurier, cu siguranta vor savura filmul. Pacat de distributie, pe Edgar Ramirez l-am indragit in unele roluri in care a dat dovada de talent actoricesc si naturalete, pe cand in rolul de fata, extrem de fals. Fara recomandare.

5 1

08.09.2018

In mare parte acest remake este unul inutil. Sa refaci filmul lui Bigelow nu pare o idee buna din start, originalul fiind considerat un film aproape cult. Si totusi acest lucru sa intamplat oarecum, din pacate. Noul film incearca intr-o mare masura sa se detaseze de originile primului film, sa fie ceva aparte si sa stea pe propriile picioare. Probabil cu cateva schimbari inteligente la nivelul scenariului, filmul nu ar mai fi trebuit sa se numeasca un remake pentru ca si asa ce imprumuta de la original sunt doar numele personajelor si idee centrala. Unele din putinele aspecte pozitive ale acestui film sunt peisajele foarte frumoase si momentele de adrenalina. In debutul filmului am fost foarte surprins ( placut ) de cat de interesanta a fost coregrafiata o scena de actiune. Vizual aceasta a fost ceva chiar deosebit, nemaintalnit pana acum. Mi-a placut de Edgar Ramirez insa ceilalti actori au avut interpretari modeste. Teresa Palmer in special, cu un look ciudat si cu o abordare in aceasi nota. Luke Bracey o alegere complet neinspirata iar la carma regiei sta un nume care nu imi spune nimic la prima vedere, si probabil nici daca arunc o privire asupra lui. Point Break "beneficiaza" de un scenariu stupid iar acest lucru se vede din plin. Niciodata acest film nu ar fi trebuit facut, mai ales in aceste circumstante. Si eu totusi l-am vazut, motivul pentru care am ales acest lucru fiind unul slab. Chiar nu cautam un film bun, insa imi doream totusi sa fie de un 5 . Totusi doar 4 pentru Point Break, la mii de mile distanta de valoare filmului din 91'.

1 1