Police Academy 3: Back in Training

Comedie, Crimă (United States of America)

Jerry Paris

Police Academy Productions, Warner Bros. Pictures

20 Martie 1986

23 Noiembrie 2020

Atunci cand fondurile pentru politie au fost reduse, Guvernatorul Neilson anunta ca una dintre cele doua academii de politie ale orasului, va trebui sa fie inchisa. Pentru a fi dreptate, Neilson anunta o competitie, care va determina care dintre cele doua academii va ramane deschisa. Comandatul Erica Lassard chiama inapoi cativa absolventi ai academiei, pentru a-i antrena pe noii studenti, sperand ca va intrece academia rivala, condusa de Comandantul Mauser. Noi instructori ai lui Lassard, sunt fostii studenti ai academiei, Carey Mahoney, Eugene Tackleberry, Moses Hightower, Debbie Callahan, Larvell Jones, Laverne Hooks si Douglas Fackler. Printre noii studenti ai academiei lui Lassard fac parte Nogata, Karen Adams, Bud Kirkland, Sarah, Hedges, fostul lider al huliganilor, Zed si colegul de camera al acestuia, Sweetchuck. Pentru a putea creste sansele academiei sale de a castiga lupta, Mauser ii convinge pe doi dintre ofiterii lui Lassard, Kyle Blanks si Chad Copeland, sa-l tradeze pe acesta si sa-l ajute pe Mauser. Competitia devine mai complicata atunci cand marina locala este jefuita de o gasca de hoti, care sunt imbracati ca niste conducatori de autobuze.

TheFanLost

08.09.2018

Este chiar sweet filmul...Imi place de Mohony si de chinezoi,..nu stiu cum il cheama, stiu doar ka arata dragut.