Politist, adj. (2009)

| 28 September 2009 ()

Politist, adjectiv (2009)

Politist, adj.

28 Septembrie 2009

3 Iulie 2009

Cristi e un politist dintr-un orăşel mic din România care are de rezolvat un caz special. Un tânăr oferea haşiş altor doi colegi, iar unul din cei doi colegi l-a turnat la poliţie. Chiar dacă legea pedepseşte oferirea de stupefiante şi nu pedepseşte consumul, Cristi îl consideră pe tânăr nevinovat crezând că acesta nu ştie ce face şi că acţiunile lui sunt făcute doar pentru a uita anumite probleme din viaţă, cum ar fi faptul că nu are prieteni. Când începe urmărirea tuturor celor trei tineri implicaţi sperând să găsească sursa de unde provin drogurile el nu este susţinut de şefii săi pentru că aceştia doresc să rezolve cazul repede şi să îl treacă la alte cazuri, probabil mai grave. Cristi crede ca legea se va schimba, pentru că a văzut cum e privit consumul de droguri în Europa, şi nu vrea să aibă pe constiinţă viaţa unui tanar pe care-l consideră inconştient. Pentru şeful sau cuvantul constiinta are însă alt sens…

Juristul

03.07.2009

Pelicula "Politist, adjectiv" relateaza povestea unui politist dintr-un oras de provincie (Dragos Bucur). Acesta este obligat sa investigheze un caz minor, al carui protagonist este un licean. Pe parcursul investigatiei, politistul isi da seama ca nu mai crede in meseria sa si asta pentru ca descopera,ca acum mai mult ca oricand in politie domina coruptia,lasitatea si orgoliile.Un film mai de actualitate,nici ca se putea si numai PORUMBOIU,putea sa ne dea un film atat de valoros,el fiind unul din cei mai buni regizori,de dupa 1990,incoace.Multumim!

7 18

Cluc

09.10.2010

In ciuda faptului ca filmul este cam lung, tinzand uneori spre plictiseala, acesta subliniaza principala caracteristica a angajatului roman: la final este docil, acceptand cele spuse de sef!

0 0

alex_il_fenomeno

22.05.2012

e normal sa fie asteptari mari dupa cate laude a primit , si tocmai de aici survine dezamagirea , intrucat astepti sa vezi un film genial , si totusi el se dovedeste doar un film bun ca poveste si trairi , dar nu ca ritm si tensiuni , in mare parte dominand asteptarea ... sunt multe paralele trase , multe momente surprinzatoare in care se discuta figuri de stil , se analizeaza melodii sau se apeleaza la DEX , insa discutiile sunt destul de ample si tind sa plictiseasca uneori ... iar finalul este atat de brusc in comparatie cu povestea , incat ramai fara replica . Dragos Bucur a fost din nou extraordinar , demonstrand ca este in momentul de fata actorul cel mai talentat al romanilor , insa scenariul trebuia mai amplificat , mai mult spre ritm si naratiune decat spre trairi ... per ansamblu este un film bun , insa cred departe de ceea ce ai astepta initial ... de urmarit daca vrei sa vezi un alt film romanesc tipic , dar cu o alta poveste .

1 8