Pompeii

Acțiune, Aventuri, Istoric, Romantic, Dramă (Canada, Germany, United States of America)

Paul W.S. Anderson

Don Carmody Productions, TriStar Pictures, FilmDistrict, Constantin Film International, Impact Pictures

18 Februarie 2014

21 Februarie 2014

Stabilit în anul 79 A.D., filmul spune povestea epică a lui Milo, un sclav care s-a transformat într-un gladiator invincibil, care se găsește într-o cursă contra timpului pentru a-și salva dragostea adevărată, Cassia, fiica frumoasă a unui comerciant bogat, care a fost necondiționat logodită cu un senator roman corupt . Pe măsură ce Muntele Vezuviu erupe într-un torent de lavă înăbușitoare, Milo trebuie să-și înfrunte drumul din arenă pentru a-și salva iubita, pe măsură ce Pompeii, odată magnific, se destramă în jurul lui.

Bachus-B

08.09.2018

Un film care desi nu m-am asteptat sa fie nust ce.. a fost o tampenie unde in sala de cinema radeau oamenii in hohote de tampenile de replici si de exageratele efecte speciale care sunt dea dreptul caraghioase si haioase...Eroul din rolul principal arata de zici ca nu a mancat de ani de zile amarat si nust daca masoara 160..))))) personajele sunt dea dreptul patetice fara nimic interesant in ele superficiale si plin de actori necunoscuti vai de capul lor.. o chestie haioasa este prezenta marelui Kiefer Sutherland care este absolut caraghios intrun rol de Roman ..blond si vorbeste cu un accent american de cowboy straduindu-se sa vorbeasca britanica .. absolut ridicol. scenele de lupta sunt absolut fara nici macar o picatura de sange ..filmul este facut cu un buget modest si lipsit de drama care a acoperit in istorie Pompeiul ! filmul te face sa astepti eruptia vulcanului dar cand erupe ...erupe incet fara lava care curge sau cenusa toxica care a distrus Pompeiul in mai putin de o juma de ora.. aici se distruge in vreo juma de zi..lava astepta ca personajele sa isi zica linile idioate si sa se joace dea drama... ! absolut ridicol ! un film de serie B care v-a fi uitat pe veci ! nota 5 de mila ..! ))

5 14

Zodrax

08.09.2018

Inceputu a fost epic dar pe parcurs a devenit interesant nu este nimic neobijnuit fata de Spartacus e cam aceeas chestie tot filmu am asteptat eruptia vulcanului au fost unele faze interesante altele au fost de kanal d nu se intampla nimic atunci cand personajele vorbeau dar una peste alta a fost interesant.

1 2

roby_ss

08.09.2018

Interesant de vazut cam ce-si imagineaza regizorul ca se intampla atunci cand un vulcan erupe, si are la dispozitie cateva milioane de verzisori de tocat in SGI - cu rezultate OK. In rest.... "Jon Snow" la fel de trist cam in toate scenele, actrita din rolul principala era cam palida, cred ca era pe vreo cura ceva, Sutherland Jr. seamana din ce in ce mai mult cu ta-su ... "ala de respira greu" :)) dar altfel cu un joc actoricesc slab, ....si cam atat. Clisee cat cuprinde, umor 0, lupte fara miza, final asteptat si stiut de toata lumea in cea mai mare parte.

5 3