Comedie, Muzică (United States of America)

Akiva Schaffer, Jorma Taccone

Akiva Schaffer, Andy Samberg, Jorma Taccone

Universal Pictures, Apatow Productions, Party Over, Lonely Island, The

3 Iunie 2016

23 Ianuarie 2021

<p>Un rapper își vede toate visele de carieră solo ruinate atunci când albumul său eșuează și nu se vinde. În încercarea disperată de a-și păstra statutul de vedetă, el ar face orice. Un singur lucru nu va face și e tocmai acela care ar putea funcționa: să reunească fosta sa trupă rap, The Style Boyz.</p>

08.09.2018

Faptul ca imi place destul de mult Andy Samberg a contat cu siguranta cel mai mult in alegerea de-a viziona acest film. Imi amintesc ca am vazut trailer-ul cu ceva timp in urma si am ramas surprins placut de abordarea filmului si de asemenea povestea m-a atras in mod special. Filmul este destul de amuzant atat timp cat ii intelegi deciziile luate pentru ca altfel cu siguranta filmul nu v-a place. Filmul este o satira in mare parte insa nu atat de acida pe cat ma asteptam, cat de mult condamna industria muzicala nu mi-am dat seama. Samberg intra perfect in pielea lui Connor4Real iar acesta ca personaj nu cred ca incearca sa aminteasca de cineva anume, cel putin artistii cunoscuti de mine nu se regasesc in tiparul acelui personaj asa ca nu m-am simtit ofensat ca acesta rade cumva de cineva pe care eu il apreciez. Multe aparitii cameo din partea unor adevarate vedete, mai mult sau mai putin cunoscute pe meleagurile noastre. Restul distributiei este compusa exlusiv din actorii care la un moment dat anume si nu numai au facut parte din Saturday Night Live. Pentru cele doar 80 de minute filmul nu prea are cum sa plictiseasca. Amuzant este desigur in nenumarete momente insa am ajuns sa rad si cu lacrimi in doua momente. Nu il recomand neaparat. Ii acord nota 7.

0 0