Possession

Dramă, Thriller, Romantic (United States of America)

Joel Bergvall, Simon Sandquist

Yari Film Group, Addicted Productions, Vertigo Entertainment, Spitfire Pictures

16 Iulie 2009

17 Septembrie 2021

<p class="MsoNormal"> </p><p><span style="line-height: 15.6000003814697px">Viaţa unei femei e cuprinsă de haos după ce un accident bizar de maşină îi bagă în comă pe soţul şi pe cumnatul ei. Lucrurile se complică şi mai mult, când cumnatul îşi revine, dar crede că e fratele său. </span>Cuprinsă de îndoieli, ea încearcă să îşi dea seama dacă într-adevăr este posibil ca spiritul soţului iubit să se fi întors la ea în corpul fratelui lui sau poate ceva mult mai sinstru se întâmplă cu cumnatul.</p>

madstelista

08.09.2018

Pare interesant dupa descriere :D .... este genul filmelor care ma fascineaza ... fara clisee si plictiseli ...pare tare , am sa ma uit cu siguranta la el

2 12

KingJulien

08.09.2018

Un film destul de subtire, de la care (sincera sa fiu) nici macar nu am avut asteptari prea mari. La fel ca multe alte filme care o au pe Sarah Michelle Gellar ca protagonista, nu este un film memorabil sau care sa provoace anumite stari. Si totusi, i-am dat o sansa: mi-am rupt 1 ora jumatate din timp ca sa vad acest film, care poate fi usor digerat pe stomacul gol, cu lumina stinsa sau aprinsa, ca aperitiv pt alte filme mai complexe si mai bune. Este surprinsa drama unei avocate care "isi pierde" sotul intr-un accident de masina, in urma caruia acesta intra in coma pentru o perioada destul de lunga. Partea care se vrea inovativa si interesanta este ca, sotul acesteia se ciocnise taman cu fratele lui, un ex-knaky obsedat de tanara avocata. Roman se trezeste din coma, in timp ce Ryan, sotul lui Jess, ramane o leguma perioada indelungata, timp in care intre sotie si cumnat se infiripa o idila. As putea sa detaliez, insa consider ca nu merita osteneala. Pentru amatorii genului sau pt momente cand necesitam un film easy

0 2

anca_georgiana

08.09.2018

ideea filmului este intradevar destul de interesanta, dar subiectele in film parca nu se leaga, se trece de la un subiect la altul , lucrul care face ca intreg filmul sa devina o insiruire de intamplari nelegate intre ele devenind astfel destul de monoton , ma repet ideea filmului ar fi fost interesanta.

3 2