I'm Not There. (2007)

Dramă, Muzică | 01 October 2007 (United States of America)

Povestea mea fara mine (2007)

I'm Not There.

Dramă, Muzică (United States of America)

Todd Haynes

John Wells Productions, Wells Productions, Killer Films, John Goldwyn Productions, Endgame Entertainment, Dreamachine, Film & Entertainment VIP Medienfonds 4 GmbH & Co. KG (I), Grey Water Park Productions, Rising Star

1 Octombrie 2007

23 Septembrie 2021

<p>"I'm Not There" este un film biografic despre viaţa legendarului cântăreţ şi compozitor Bob Dylan. Acţiunea urmăreşte şase personaje care-l reprezintă pe Dylan în diverse stadii, întruchipând diferite aspecte din viaţa şi muzica sa. Este primul proiect cinematografic care a fost realizat cu aprobarea starului.</p><p>Cele şase personaje sunt: Woody, un tânăr de culoare obsedat de muzica folk; Jack Rollins, un cântăreţ de muzică folk ale cărui cântece au însufleţit o întreagă generaţie; Arthur, un artist care abordează o nouă formă a lirismului poetic; Robbie, un cunoscut actor al cărui mariaj cu frumoasa Claire se prăbuşeşte datorită stilului de viaţă pe care-l duce artistul; Billy, un personaj care oglindeşte fascinaţia lui Dylan pentru Vestul Sălbatic şi folclorul american, şi Jude, o femeie care abuzează de substanţe interzise şi care-l reprezintă pe Dylan, la mijlocul anilor '60.</p>

AndreeaT

08.09.2018

Daca nu esti fan Bob Dylan si pur si simplu te uiti la film, fara sa stii ca ar fi un film biografic, este imposibil sa iti dai seama ca are ceva legatura cu legendarul cantaret si compozitor. Pentru necunoscatori, singura chestie care ar trada natura filmului ar fi soundtrack-ul.( asta in caz ca stiti 2-3 piese de-ale lui Bob Dylan). In ceea ce ii priveste pe cunoscatori, acestia o sa faca legatura cu BoB Dylan cu siguranta. Cu toate acestea ideea este buna, un film despre Bob Dylan, fara Bob Dylan. Sase personaje, sase personalitati diferite = o persoana, guess who? :P

3 2

gogoloius

08.09.2018