Dramă, Crimă (France, Belgium)

Vincent Garenq

Alain Marécaux

Nord-Ouest Productions, France3 Cinéma, Canal+

7 Septembrie 2011

3 Decembrie 2020

<p>Alain Marecaux şi soţia lui Odile îşi văd viaţa ţăndări într-o zi din 2001 când sunt arestaţi sub suspiciunea de a fi parte dintr-o reţea de pedofili. Cei doi soţi insistă că sunt nevinovaţi şi că nici măcar nu i-au văzut vreodată pe acei oameni care i-au acuzat. Totuşi forţele justiţiei din Franţa îi tratează în aşa manieră încât principiul "nevinovat până la proba contrarie" e şters cu totul. Alain e şocat să vadă cum îşi pierde casa, familia şi reputaţia de parcă ar fi într-un roman de Kafka. Povestea încarcerării şi a procesului dur de confruntare cu o justiţie oarbă de-a binelea se bazează pe cartea autobiografică scrisă de Alain Marecraux.</p><p> </p>

pacred

08.09.2018

foerte bun jocul lui philippe torreton,si filmul bineinteles....cat despre poveste...iata ca nu doar in romania gasim judecatori,politisti si magistrati incompetenti sau mai rau...idioti din pacate astfel de povesti se repeta peste tot in lume,si doar americanii,britanicii sau francezii au avut curajul sa arate asta in filme emotionant ,ca orice film pe aceasta tema

0 0

Bibi_TM

08.09.2018

Acest film este adaptarea fidela a jurnalului scris in detentie de catre Alain Marecaux, '' CRONICA ERORII MELE JUDICIARE''. Totul s-a putut intampal doar din cauza unor declaratii mincinoase a unor pedofili scelerati care au distrus nu mai putin de 18 familii si a unui judecator care a luat de bune aceste marturii. Reparatiile, chiar daca au fost tardive, au fost binevenite, insa, intre timp o parte din asa zisii vinovati au murit in detentie, au avut tentative de sinucideri, s-au dezbinat familii. Judecatorul si magistratii care au dat primul verdict nu au patit nimic, chiar daca presa a declansat cel mai mare scandal judiciar frantuzesc de dupa razboi.

0 0