Acțiune, SF, Aventuri, Thriller (United States of America)

Nimród Antal

Alex Litvak, Michael Finch

Troublemaker Studios, Davis Entertainment, Dune Entertainment III, 20th Century Fox

3 Iulie 2010

9 Iulie 2010

Mercenarul Royce conduce un grup de luptatori de elita pe o alta planeta, devenind prada pentru o rasa extraterestra cunoscuta sub denumirea generica de "predatori". Din echipa lui Royce fac parte fosti puscariasi, componenti ai unor plutoane de executie, criminali in serie cautati de FBI, traficanti de droguri, yakuza sau soldati de commando, adica niste predatori umani, care sunt vanati si eliminati sistematic de catre o noua generatie de predatori extraterestri. Astfel, doctorul Edwin a fost in trecut un criminal in serie aflat pe lista celor mai cautati infractori a FBI-ului, mexicanul Cuchillo a facut parte dintr-un cartel al drogurilor, Mombasa a fost comandantul unui pluton de executie in Sierra Leone, japonezul Hanzo a fost asasin yakuza, rusul Nikolai a fost soldat intr-o trupa de commando, sud - americanca Isabelle a fost tintasa de elita in fortele speciale, Stans este un condamnat la inchisoare periculos, iar Noland este un soldat nord-american care si-a pierdut directia in viata.

105 Ordonare după: | |

blackbird

08.09.2018

cred ca acest film a reusit sa se strecoare in top 3 cele mai proaste filme vazute vreodata cu cea mai mare usurinta...vai de steaua lui...o porcarie totala...un regizor total neinspirat, actorii care mai de care mai slabi...efecte speciale ca in filmele de 2 bani...se vede ca nu a avut un buget foarte mare...o pierdere totala de timp si de bani...nu stiu de ce l-au catalogat sub 18 ani...am vazut filme sub 16 mult mai violente...daca nu aveti nimic altceva de facut sau vazut,puteti sa il urmariti...daca nu...nu faceti aceiasi prostie pe care am facut-o si eu...nu merita vazut in cinema.

7 9

Cataclism

08.09.2018

Este unul din cele 10 filme de asteptat in anul 2010.Subiectul filmului prezinta o alta echipa de barbati duri-de data aceasta e vorba de criminali internationali-se lupta cu pradatori de pe alta planeta, intr-o alta continuare a filmului de actiune din 1987.

8 15

cin3va

08.09.2018