Romantic, Comedie, Dramă (United States of America)

Kirk Jones

Heidi Murkoff

Lionsgate, Alcon Entertainment, Phoenix Pictures, What to Expect Productions

17 Mai 2012

1 Iunie 2012

<p>Cinci cupluri așteaptă să devină părinți, însă habar nu au ce îi așteaptă. Jules e un guru al fitnessului la TV, iar Evan e un dansator de top și amândoi sunt foarte entuziasmați să-și întemeieze o familie, dar curând își dau seama că viețile lor de celebrități nu au nicio șansă să continue la fel odată ce apar provocările sarcinii lui Jules. Wendy e o femeie înnebunită după bebeluși, care a promovat toată viața ei procreerea, însă atunci când hormonii îi răvășesc tot corpul ea înghite o doză amară din propriul ei medicament. Soțul lui Wendy, Gary, va deveni tătic de-odată cu propriul său tată. Acesta din urmă e un bărbat excesiv de competitiv care așteaptă gemeni împreună cu tânăra sa nevastă-trofeu, Skyler. Holly e o fotografă care e gata să străbată toată lumea pentru a adopta un copil, dar soțul ei Alex nu e așa de sigur de adopție. El se înscrie într-un grup de suport al tăticilor pentru a-și calma panica, însă bărbații de acolo se întâlnesc tocmai pentru a se descărca și a povesti despre toate părțile proaste ale vieții cu un bebeșuș în brațe. Al cincilea copil e al lui Rosie și Marco, doi antreprenori cu afaceri concurente, care au făcut sex fără a avea o relație. Ce te faci atunci când primul copil din cuplu apare înainte de prima întâlnire romantică a cuplului?</p><p> </p>

trailero

08.09.2018

Comedia romantică "What to Expect When You're Expecting" este una originală, ce descrie relația dintre patru cupluri care se pregătesc să se îmbarce în cea mai lungă călătorie de o viață, aceea de a deveni părinți şi de a experimenta bucuria, teama, umorul şi durerile de cap care vin odată cu asta. Filmul este inspirat din bestseller-ul "What to Expect When You're Expecting", carte care a fost aleasă ca una dintre cele 25 de cărți cele mai influențabile din ultimii 25 de ani din SUA. A fost citită de aproape 93% dintre gravidele Statelor Unite şi este considerată biblia sarcinii. S-a vândut în peste douăzeci de milioane de exemplare în toată lumea, a fost tradusă în mai mult de patruzeci de limbi și este pe locul doi în lista bestseller-elor din New York Times.

3 5

fenomenoromanesc

08.09.2018

o comedie romantica foarte reusita!Un film bun,plin de umor,cu o poveste foarte interesanta,si un scenariu la fel de reusit.Distributzia este intradevar una foarte buna,si formata din actori si actritze celebrii care stiu cum sa faca o comedie uimitoare,datorita experientzei lor,deci fara indoiala pot spune din toata inima ca actingul este unul excelent!Totusi,trebuie sa recunosc ca romanul a fost mult mai bun decat filmul,insa si filmul este o ecranizare superba!Cred ca aceasta uimitoare comedie merita nota 10+,recomand cu incredere.

3 9

True_Blood25

08.09.2018

Acest film l-am vazut ieri la cinema (din greseala pt ca imi dadausera un bilet pt alt film ) si mi-a placut destul de mult . Am ras cu lacrimi - este un film foarte bine structurat , la fiecare 5 minute razi . Unora poate ca le plac actorii care joaca in el, mie personal mi-au placut replicile si schimbarea continua de la o poveste la alta.

2 5