Comedie, Romantic, Acțiune, Aventuri (United States of America)

Andrew Black

Anne K. Black, Katherine Brim, Jason Faller

Bestboy Pictures, Camera 40 Productions

5 Decembrie 2003

18 Septembrie 2021

<p align="left">   Elizabeth Bennet este o studenta isteata, independenta si silitoare, care lucreaza la o librarie si viseaza sa devina scriitoare, neluand in considerare ideea de a se casatori inainte de absolvirea facultatii, desi este curtata de catre atragatorul playboy Jack Wickham. Elizabeth locuieste in Provo - Utah impreuna cu patru colege de camera: cea mai buna prietena a ei pe nume Jane, o fata frumoasa si exotica care este indragostita de vecinul lor bogat Charles Bingley, plictisitoarea si inadaptata Mary si surorile Lydia si Kitty, care sunt innebunite dupa baieti si obsedate de casatorie.</p><p align="left">   Charles Bingley i-l prezinta lui Elizabeth pe amicul sau britanic Will Darcy, un barbat ce pare la prima vedere arogant, snob si infumurat, dar care este in realitate inteligent, spiritual si sensibil si care se simte imediat atras de frumoasa studenta americanca. Numai ca Elizabeth Bennet trebuie sa lupte impotriva Carolinei, sora rautacioasa a lui Charles Bingley, pentru a obtine afectiunea lui Wiil Darcy si pentru a deveni iubita acestuia. </p>

tianne

08.09.2018

Filmul se vrea o adaptare a textului lui Jane Austen la America actuala. Nu prea reuseste... Ironia fina a autoarei devine aici o parodie cam ridicola. Pentru cei care nu au citit cartea poate fi un film amuzant. Eu il gasesc o jignire la adresa celorlalte ecranizari

8 0

blooregard

08.09.2018

Penibil.O jignire asupra culturii , inteligentei si lui Austen.

5 0

Oanna

08.09.2018

In momentul in care te apuci, ca regizor, sa faci o ecranizare moderna, adaptata vremurilor noastre, iti trebuie geniu si viziune, nu doar cameramani, actori cu scenariu-n mana si un platou de filmare. Desi pare la indemana oricui, este mai mult decat riscant, dificil si complicat. Ce i-a rezultat ilustrului necunoscut Andrew Black ne insulta inteligenta si gusturile si il recomand doar celor care nu-si dau seama de ce este Jane Austen o valoare in literatura. Iar regizorului ii recomand lectii de la Baz Luhrmann.

7 0