Dramă, Romantic (United Kingdom)

Antonia Bird

Jimmy McGovern

PolyGram Filmed Entertainment, BBC Films, Miramax

1 Ianuarie 1994

11 Mai 2021

<p><strong>Priest</strong> este povestea zguduitoare a parintelui<strong> Greg Pilkington</strong>, abia venit in parohia din Liverpool pentru a inlocui un preot catolic mai batran. Aici este luat in primire de parintele <strong>Matthew</strong> <strong>Thomas</strong>, care, desi are de ceva timp o relatie cu menajera lui, isi continua nestanjenit activitatea in cadrul bisericii. Tanarul Greg pare a fi un preot model, fara niciun cusur... dar aparentele inseala si nu dupa mult timp, ne dam seama ca el duce o viata dubla: ziua isi indeplineste indatoririle in cadrul bisericii, iar noaptea frecventeaza barurile gay. Prins intre religie si propria sexualitate, Greg duce o lupta interioara intensa, care pare a nu avea nicio rezolvare. </p><p>Peste toate acestea, o fetita pe nume <strong>Lisa Unsworth</strong> ii spune in timpul confesiunii ca tatal ei o pune sa "<em>faca lucruri</em>", ceea ce il da si mai mult peste cap pe preot. Ce ar trebui sa faca? Sa rupa sigiliul confesiunii si sa denunte incestul, astfel punandu-si in pericol cariera... sa isi marturiseasca la randul lui pacatele sau sa inchida ochii si sa treaca cu vederea tot ce s-a intamplat?</p>

Dee

08.09.2018

Un film remarcabil... impresionant, din care poti invata multe. Subiectul interesant va va tine cu siguranta pana la sfarsit. Vi-l recomand !!

2 2

yulyan987

08.09.2018

Filmul contine un subiect foarte delicat, de aceea a fost curios sa il vad si pot spune ca mi-a placut. Nu zic ca noi,ortodocsii am avea credinta cea mai buna, desi o avem, dar clerul din Biserica Catolica au gresit din foarte multe puncte de vedere, nu o sa stau sa enumar doctrinele gresite formulate de ei, ci vreau sa spun doar ca Biserica Ortodoxa a procedat foarte bine atunci cand a ingaduit preotilor sa se casatoreasca, tocmai pt a nu exista pericolul ispitirii din partea unei femei sau mai rau, din partea unui barbat, cum avem acest caz din film. Din auzite am auzit ca la catolici se cam practica acest pacat foarte grav, de aceea Biserica Catolica ar fi dispusa sa accepte casatoria preotilor. Parerea mea e ca ar trebui sa o faca cat mai repede posibil, pentru a inlatura definitiv aceasta problema. Cei care sunt interesati de acest subiect, chiar ii indemn sa se uite la acest film.

1 2