The Devil's Own

Crimă, Thriller, Dramă (United States of America)

Alan J. Pakula

Columbia Pictures

12 Martie 1997

24 Ianuarie 2021

<p align="justify">     Unul dintre cei mai importanţi membri ai Armatei Republicane Irlandeze (IRA), Frankie McGuire, părăseşte Irlanda în timpul unei reprize de negocieri privind încetarea focului. Dar faptul că se îndreaptă spre New York nu are legătură cu negocierile, căci el se duce în SUA pentru a cumpăra arme. Ajuns peste Atlantic, cu ajutorul lui judecător american partizan al cauzei irlandeze Peter Fitzsimmons, locuieşte în casa unui poliţist, Tom, care nu are habar de cine este în realitate bărbatul care i s-a prezentat  sub numele Rory Devaney. Rory îşi respectă mandatul şi încearcă să cumpere arme de la un traficant, Billy Burke, dar lucrurile scapă de sub control, odată cu presiunea din partea britanicilor. Între timp, Tom are o serie de dileme etice, trezindu-se pus în situaţia de a minţi pentru vechiul său prieten şi partener, Edwin Diaz. Cînd Tom începe să aibă suspiciuni privind identitatea noului său prieten, Rory, deja este prea tîrziu. Fără să vrea, membrul IRA a atras familia poliţistului în lupta sa şi va ridica pentru cei doi problema alegerii, între pace şi război, între prietenie şi datorie.</p>

Monica.

08.09.2018

Mi-a placut cum au interpretat Harrison Ford si Brad Pitt rolurile iar povestea filmului este bunicica. Ca o paranteza: Brad Pitt este criminal, tare m-am amuzat cand l-am auzit cum vorbeste cu accent irlandez, partea funny e ca a reusit sa vorbeasca si tiganeste(ma refer la Snatch). Pacat ca sfarsitul nu este deloc credibil, putea sa iasa mult mai bine.

0 1

serban2u

08.09.2018