(Romania)

Constantin Popescu Jr., Richard Fleischer

Alexandru Baciu, Razvan Radulescu

HiFilm Production

21 Septembrie 2010

30 Septembrie 2011

Bucuresteanul Emilian Velicanu se considera un barbat implinit: detine o afacere de succes impreuna cu un asociat, are suficienti bani ca sa nu duca grija zilei de maine, este casatorit pentru a doua oara cu o femeie mai tanara pe nume Ruxi, impreuna cu care are un copil de 2 ani, dar este si tatal lui Catalin, un adolescent in varsta de 14 ani, rezultat din primul sau mariaj cu Vicki. Intrucat se pregateste sa plece in concediu pe litoralul bulgaresc impreuna cu noua lui familie si Catalin, Velicanu trebuie sa se asigure ca tipografia pe care o patroneaza si care are de executat foarte multe comenzi ramane pe maini bune in absenta lui, insa o serie de evenimente agasante petrecute in decursul ultimelor 24 de ore il determina pe barbat sa se intrebe daca este intr-adevar fericit si implinit din punct de vedere profesional si personal. O problema intervenita in relatia cu o clienta a tipografiei, un sofer care ii ocupa locul de parcare, doua certuri succesive cu Ruxi si Vicki si comportamentul rebel al lui Catalin sunt picaturile care umplu paharul, iar Emilian Velicanu are un acces de violenta care il face sa para in ochii celor dragi un egoist obsedat sa detina controlul.

tristan09

08.09.2018

filmul este deosebit si trebuie sa recunosc ca m-am enervat cumplit urmarindu-l. si asta nu pentru ca ar fi vreo problema cu jocul actorilor sau cu regia ci pentru ca am regasit ipostaze si intamplari de care m-am lovit deseori. asta este romanica. asa suntem noi. scena in care eroul danseaza in bucatarie, rock pe muzica formatiei Compact, legat cu prosopul in jurul taliei este absolut dementiala. sunt o sumedenie de scene violente care iti agreseaza ochiul, urechea si sufletul dar care contureaza epoca in care traim. e de vazut!

2 0

zombie13

08.09.2018

Vad ca per total, filmul este destul de slab cotat, atat aici, cat si pe imdb. Mie mi-a placut mult filmul si cu siguranta l-as revedea. E intr-adevar o drama cu nuante psihologice destul de bine conturate. Precum spunea si tristan09, am revazut in pelicula viata romaneasca de zi cu zi, fara prea multe diferente.

1 0

BogdanBV

08.09.2018

Pai sa vedem . Filmul este cat se poate de realist . Daca ar trebui sa prezinte viata unui om sau mai ales Romania in cateva zeci de minute, ar primi nota 10. Desfasurarea filmului este cat se poate de lenta si plictisitoare. Facand o medie, nota 7

0 0