Dramă, Thriller, Crimă (United States of America)

Denis Villeneuve, Hans Quest

Aaron Guzikowski

Madhouse Entertainment, Alcon Entertainment, 8:38 Productions

18 Septembrie 2013

18 Octombrie 2013

Când fica lui Keller Dover și prietena ei dispar, el încearcă să rezolve problema pe cont-propriu în timp ce poliția urmărește mai multe piste și tensiunea se adâncește. Dar cât de departe va merge acest tată disperat pentru a-și proteja familia?

scofield91

08.09.2018

Personal, aș caracteriza filmul “Prisoners” ca un joc de puzzle în care spectatorului îi sunt oferite treptat indicii care să-l ajute să soluționeze cazul. Un puzzle care nu poate fi rezolvat decât în ultima parte a filmului, atunci când primești piesa centrală a jocului. Un puzzle care, chiar dacă l-ai rezolvat înainte de deznodământul poveștii, te lasă la sfârșit cu o întrebare pe care o vei observa pe buzele tuturor!

9 2

AAvramescu81

08.09.2018

Nu e o ecranizare dupa un roman, ci e o drama. 2 familii se intalnesc de ziua recunostintei, iar cele 2 fete mici dispar. Acest film arata de ce e in stare un parinte sa faca pentru a-si gasi copii, cand sistemul se misca greoi. Toti actori joaca excelent, dar din pct meu de vedere greul il duce Hugh Jackman si Jake Gyllenhaal. E un film care te tine in tensiune si tot timpul banuiesti altceva. Oricum dintre Carrie si Man of tai chi, filme care au avut premiera in acest weekend acesta e cel mai bun. Am vazut si in box-office-ul romanesc ca prisoners i-a luat fata lui Carrie. Am citit un rewiew pe net la carrie in care se spune ca e fidel filmului din 76 darcu efecte speciale acualizate. Filmul din 76 l-am vazut de 5 ori asa ca noua ecranizare o s-o vad cand apare pe DVD si BD

2 8

10_nut

08.09.2018