Project X

Comedie, Crimă (United States of America)

Nima Nourizadeh

Silver Pictures, Green Hat Films

1 Martie 2012

20 Aprilie 2012

<p>Trei viitori absolvenți de liceu dau o petrecere pentru a deveni populari. Părinții lui Thomas pleacă de acasă pentru un week-end, iar Costa, cel mai bun prieten al lui Thomas, pune la cale o petrecere la el acasă. Supraponderalul JB și Dax, care va filma, sunt cooptați pentru organizarea petrecerii. Costa speră să se culce cu cât mai multe fete care au băut peste măsură. Adolescenții vor să fie cool pentru o seară, să agațe fetele la care nu au avut niciodată acces. Însă vestea despre petrecere se răspândește atât de repede și de departe încât lucrurile scapă în curând de sub control. </p>

Adrian87

08.09.2018

Sincer prima ora este un pic cam plictisitoare. Muzica buna si domnisoare tinere relativ goale sunt singurele lucruri care te pot tine atent la ecran. Dupa o ora de muzica si privit gagici, cu foarte putine momente de retinut, apare in sfarsit un tip care incepe sa dea foc la tot ce prinde in cale. De aici apare politia si incepe si filmul sa devina mai interesant. Rezumatul este o ora de admirat fete si 20 minute de film... destul de slab, dar merita o vizionare, nu e chiar asa rau cum pare.

5 12

krimbi

08.09.2018

3 pusti vor sa se faca remarcati in liceu si vor sa dea o petrecere la unu din ei acasa. In disperarea lor de a fi siguri ca vor veni cat mai multe tipe "bune" dau vestea peste tot. Petrecerea este una reusita cu aproape 2.000 de persoane dar casa arata dezastruos la final.

3 1

ottorobert94

08.09.2018

Parca e American Pie filmat in stilul The Blair Witch Project. Mi-a placut mult stilul in care e filmat si faptul ca se ridica deasupra majoritatii filmelor de duzina americane. Distractie, bautura, sani, scene fierbinti... ce mai, un film pentru orrice adolescent. Nota 9.

3 4