SF, Aventuri, Mister (United Kingdom, United States of America)

Ridley Scott

Jon Spaihts, Damon Lindelof

Dune Entertainment, Scott Free Productions, Brandywine Productions, 20th Century Fox

30 Mai 2012

8 Iunie 2012

O echipă de exploratori descoperă un indiciu asupra originii omenirii de pe Pământ, ce îi conduce într-o călătorie spre cele mai întunecate colțuri ale universului. Acolo trebuie să ducă o luptă terifiantă pentru a salva viitorul rasei umane.

lucian.iorga

08.09.2018

Eu cred ca unii dintre utilizatorii acestui site pur si simplu posteaza doar de dragul de a utiliza tastatura computerului sau le place sa vada ce ineptii mai pot debita. Mai exista unul la fel ca s***** care pur si simplu trebuie sa posteze la aproape orice articol aparut pe site si din pacate debiteaza numai tampenii. Stau si ma intreb cand vezi ca primestii numai recenzii negative la postarile tale de ce totusi continui sa o faci???!!! Revenind la subiectul postarii eu unul astept sa vad si acest film. Sper sa se ridice la valoarea primului Alien. Consider ca primele 2 au fost cele mai bune din serie. 3 si 4 au fost facute putin in graba din dorinta de a mai mulge putin "vacuta donatoare de cash"... @sko: ai vazut ca vor sa faca o continuare si la Blade Runner?! Acest lucru chiar ma face sa fiu foarte circumspect in privinta calitatii lui. Sa faci un film la fel de bun sau mai bun decat Blade Runner in ziua de astazi este un lucru aproape imposibil....

9 16

trailero

08.09.2018

În "Prometheus", se creează o mitologie revoluţionară, în care o echipă de exploratori descoperă o dovadă a originii oamenilor pe Pământ, conducându-i într-o călătorie captivantă prin colţurile cele mai întunecate ale Universului. Acolo ei trebuie să ducă o luptă terifiantă pentru a salva viitorul rasei umane.

2 7

cmb

08.09.2018

Seria Alien reprezinta unele dintre cele mai bune filme SF, poate de referinta, din istoria cinematografica. Prometheus se pare ca e de fapt originea seriei Alien. Iata ce am gasit scris pe net: "Domnul Ridley Scott nu a stat deloc degeaba în ultima perioadă. Ba chiar a fost un băiat foarte, foarte rău, încât pe 8 iunie 2012 vom avea parte de premiera filmului Prometheus în cinematografele din România ... sau mai frumos spus: de cel de-al cincilea film din seria Alien. Surprinzător, acesta se dovedește a fi un prequel pentru franciză, acțiunea sa având loc cu 30 de ani mai înainte ca Ellen Ripley să pună piciorul pe Nostromo și să rupă fund de Alien obraznic și scuipător de salivă acidă. Mai merită spus că din distribuție fac parte Noomi Rapace, Michael Fassbender, Guy Pearce, Idris Elba, Logan Marshall-Green și Charlize Theron, iar la finalul filmului vom afla mai multe despre planeta de origine a extratereștrilor amintiți anterior!"

11 9