Promisiuni

Promisiuni

2 Iunie 2020

Promisiuni....un cuvânt care duce spre o obligaţie morală a persoanei...În acest film, urmărim consecinţele unei iubiri. Se poate spune despre această iubire, că este o iubire accidentală. O iubire care trece şi totuşi reînvie ăn viaţa celor doi. Este vorba de iubirea dintre Radu şi Ioana. Se iubesc...se despart.... Ei se revăd după 12 ani. Între timp, fiecare din ei, s-a realizat pe plan familial. Fiecare are o familie a lui. Surpriza lui Radu, va fi imensă după aceşti 12 ani, când o revede pe Ioana , şi familia ei.... <br />

22.11.2010

in primul rand distributia filmului afisata de site e gresita, sunt mentionati o serie de actori ce nu joaca in film si sunt omisi cei ce joaca in film ( exemplu : medeea marinescu); am revazut filmul cu placere si emotie poate pentru ca el trateaza o tema cu care ne confruntam mai la tot pasul si anume aceea cine e adevaratul parinte cel ce concepe sau cel care creste; daca ar fi sa reprosez ceva filmului este finalul care e indecis, mi-ar fi placut un final clar, dar mai stiu ca legislatia romana la acea perioada nu permitea unui tata in situatia lui ion caramitru sa isi reclame paternitatea, ( sotul mamei e tatal copilului ); maria ploaie e pur si simplu ravisanta, e ca o adiere de primavara, e diafana, plina de gratie, si ion caramitru si mircea diaconu fac niste roluri foarte buna, un film care nu are cum sa te lase indiferent, merita vazut si revazut.

0 0

loreena76

18.03.2009

Cu tot izul socialist al peliculei, mi-a placut foarte mult povestea de dragoste care sta la baza scenariului, mai ales ca protagonista, Maria Ploae, exprima sensibilitate si delicatete intr-un mod atat de natural.

3 1

Yufeng

15.09.2009