Nobody's Fool

Dramă, Comedie (United States of America)

Robert Benton

Capella International, Cinehaus, Paramount

23 Decembrie 1994

11 Mai 2021

Nobody's Fool este o drama aparuta in anul 1994, film ce a fost bazat pe romanul cu acelasi nume, a lui Richard Russo, aparut in anul 1993. De regia filmului s-a ocupat Robert Benton, si avandu-i in distributie pe Paul Newman, Jessica Tandy, Bruce Willis sau Melanie Griffith. Sully este un misel care se apropie de varsta retragerii. In timp ce preseaza procesul unui muncitor, pentru un genunchi ranit, acesta lucreaza in secret pentru Carl, si flirteaza cu mai tanara sotie a lui Carl, Toby. De mult uitatul fiu al lui Sully impreuna cu familia acestuia se muta inapoi in oras, asadar Sully trebuia sa faca fata responsabilitatilor familiale. Intre timp, fiul bancherei care se ocupa de pamanturile lui Sully, planuieste sa inceapa demersurile unui nou proiect, prin care Sully este scos din viata mamei sale.

gabishor_nate

08.09.2018

Descrierea e cam ambigua...filmul este bun,Paul Newman mereu minunat,nonconformist, in rol de "baiat rau",aici incearca sa fie macar un bunic bun daca tata nu a putut sa fie.Il invata pe nepotul sau cum sa aiba curaj si sa-l masoare cu un cronometru.

1 1

08.09.2018

Nobody's Fool este o drama foarte frumoasa,o adevarata lectie de viata.Povestea filmului se desfasoara lent insa acest lucru este ok pentru ca iti da timp sa te gandesti,sa reflectezi la fiecare replica. Distributia filmului este foarte ok,in primul rand trebuie remarcat Paul Newman care face un rol genial,pur si simplu minunat.Fiecare replica,gest vine din inima si acest lucru transmite un sentiment cald privitorului. Nobody's Fool este un film pe care-l recomand cu cea mai mare placere.Vin sarbatorile de iarna iar acest film de familie cu siguranta va aduce caldura in sanul familiei.

2 0