Psycho III

Horror, Thriller (United States of America)

Anthony Perkins

Universal Pictures

2 Aprilie 1986

19 Iunie 2021

Debut regizoral pentru Anthony Perkins , actor care-l interpreteaza pe personajul principal "Norman Bates" in seria formata din 4 parti.Dupa ce este alungata de la manastire,tanara Maureen este culeasa de pe drum de Duane,un tanar muzician care se indreapta spre Los Angeles sa devina star rock-n-roll.Acesta incearca sa abuzeze de tanara fata,care se opune.Duane se angajeaza la Hotelul Bates.La cafenea, Norman se intalneste cu ziarista Tracy , care vrea sa vorbeasca despre crimele lui , dar si cu Maureen care cauta un loc unde sa stea.Fata este instalata in faimoasa camera 1.Ulterior intre Norman si Maureen se va forma o prietenie foarte stransa ... care se va sfarsi tragic,4 persoane isi vor pierde viata,iar vinovatul va fi prins.

recoll

08.09.2018

partea a 3-a prezinta deznodamantul seriei (fara a lua in calcul continuarea cu o a IV parte care priveste "inceputul").probabil cea mai slaba dintre parti dar totusi arata cum este prins pana la urma psihopatul Norman Bates.

3 1

george4dinamo

08.09.2018

are o nota buna am vazut primele 2 parti una mai buna ca alta de obicei ce tine prea mult devine plictisitor cu cat tragi mai mult de un film cu atat lungesti povestea prea mult.

1 0

Dragos_87

08.09.2018

Se pare ca a 3 a parte este cea mai slaba decat pana acum,mult sa deviat de la ce trebuia sa fie de fapt asa cum ne asteptam cu totii presupun dar cum se observa ,se pare ca este deznodamantul seriei acestui film,coloana sonora in foarte multe scene a fost dezastruoasa,la capitolul suspans este si el slab,ce mi-a placut caderea de pe scari care a semanat enorm de mult cu o scena dintr-un film tot de Alfred H. nu mai tin minte filmul dar mi-a placut si iarasi nu trebuia prezentata acea baba moarta pe care si-o tot imagina Norman,trebuia sa fie mai cu perdea,sa-ti inspire acel interes la ce se intampla in capul psihopatului,ma dezamagit aceasta varianta...

0 0