SF, Acțiune (United States of America, Canada)

Paul McGuigan

David Bourla

Summit Entertainment, Icon Productions, Infinity Features Entertainment

4 Februarie 2009

6 Februarie 2009

<p align="left"><strong>Push</strong> este un thriller stiintifico-fantastic care se centreaza in jurul unui grup de tineri americani exapatriati. Ei au ajuns in aceasta situatie pentru ca au puteri telekinetice si clarvazatoare. <strong>Nick Gant </strong>este fiul unui om care a suferit experimente genetice pentru a deveni asasinul perfect pentru guvernul american. Dupa ce tatal sau a fost ucis, Nick jura ca nimic nu-l va opri pana nu se va razbuna pe agentia care l-a creat pe tatal lui. Ascuns in lumea interlopa din <strong>Hong Kong</strong>, Nick alcatuieste un grup de persoane cu astfel de abilitati pentru a infrange <strong>DIVIZIA</strong>, o agentie care de zeci de ani de zile a experimentat cu droguri pe psihicul uman. </p><p align="left">Nick se aliaza cu Cassie Holmes, o fata de 13 ani care poate vedea viitorul, pentru a depista o fata disparuta si o valiza furata care ar putea ajuta la distrugerea Diviziei. Combinandu-si abilitatile, ei scapa de asasini, dar afla ca Dizvia a fost ocupata intre timp cu elaborarea unui nou ser care ar imbunatati avantajul lor ina cest razboi.</p>

110 Ordonare după: | |

starbuck

08.09.2018