Pushing Tin

Comedie, Dramă (Germany, United States of America)

Mike Newell

Taurus Film, 3 Miles Apart Productions Ltd., Dogstar Films, Fox 2000 Pictures, Regency Enterprises, The Linson Company

23 Aprilie 1999

28 Octombrie 2021

<p align="left">Pushing Tin este povestea a doi controlori de trafic aerian a caror rivalitate intensa, sustinuta de predilectia pentru pozitia de lider, declanseaza un haos comic in carierele si casniciile lor, dar si printre avioanele din spatiul aerian pe care il monitorizeaza. Unul dintre ei este Nick, un obsedat al controlului aerian. El se ocupa cu dirijarea unui numar limitat de zboruri zilnice din cele 7000 de pe aeroporturile New Yorkului. Dar suprematia sa este contestata de Russell Bell, un nou venit care, dupa ce a trecut prin turnurile de control din Albuquerque, Phoenix si Denver, a venit la New York in cautarea adrenalinei pe care traficul mult mai aglomerat i-o ofera. El este un bizar amestec de cowboy motorizat si maestru Zen, genul de om care a stat in turbulentele din spatele unui 747 doar de dragul senzatiei. Rivalitatea intre cei doi ia repede amploare, alimentata din plin de cafea, stress si rivalitati masculine pentru cucerirea fetelor, insa competitia dintre cei doi este un joc in care castigatorul poate pierde cariera, familia si chiar si sanatatea mintala.</p>

BrindusaLia

08.09.2018

Un film reusit, prin mesjul sau, si anume ca daca o iei pe ulei, e bine si sa te opresti la timp, caci altfel e bai mare!!! se poate lasa cu probleme fara de intoarcere. Trebuie sa fim tot timpul "focusati" in viata la tot ce ni se intampla, dar sa si simtim cu inima. Mi-a placut foarte mult.

1 0

Claudizzz

08.09.2018