Puss in Boots

Acțiune, Aventuri, Animaţie, Familie, Fantasy, Comedie (United States of America)

Chris Miller

DreamWorks Animation

28 Octombrie 2011

2 Decembrie 2011

Cu mult timp înainte de a-l întâlni pe Shrek, faimosul luptător, amorez și proscris, Motanul Încălțat (Antonio Banderas), devine un adevărat erou cînd pornește în aventură alături de Pisi-lăbuțe pufoase (Salma Hayek) și Hopa Alexandru Mitică (Zach Galifianakis), pentru a-și salva orașul. Dar misiunea lui e îngreunată de fioroșii nelegiuți Jack și Jill (Billy Bob Thornton și Amy Sedaris) , care fac tot ce le stă în puteri ca să zădărnicească planul eroilor noștri. Aceasta e povesta adevărată a motanului, a mitului, a legendei, și, bineînțeles… a ciubotelor!

DavydJW

08.09.2018

un desen animat foarte tare,care are un final la care nu te astepti si niste personaje foarte simpatice,FELICITARI DREAMWORKS

2 3

marviss

08.09.2018

O animatie foarte reusita , unde a avut ingrediente de calitate : actiune , efecte 3D foarte bune si nu in ultimul rand , mult mult UMOR . Nota 10 ++

2 4

Fluffylina

08.09.2018

Cea mai asteptata animatie a sfarsitului de an si nu dezamageste.Personajele sunt bine conturate,fiecare cu calitatile sale:Puss are sarmul,Humpty,inteligenta,iar Kitty SoftPaws,asa cum ii sta bine unei femele,atractia fatala.Nici personajele secundare nu sunt de lepadat,in unele situatii avand replici de rol principal si facand deliciul spectatorilor(ma refer la doua scene in mod special,va las sa le descoperiti rabdatori).Tehnica 3D nu se evidentiaza in mod deosebit,insa farmecul animatiei nu se bazeaza pe imagine asa de mult,cat pe replici,actiune si complexitatea personajelor.Daca sunteti in pana de idei pentru cadoul de Mos Nicolae,imi permit sa va recomand un bilet la Puss in Boots.

13 3