Puss in Boots: The Three Diablos

Aventuri, Animaţie, Comedie, Familie (United States of America)

Raman Hui

DreamWorks Animation

24 Februarie 2012

23 Noiembrie 2020

<p>Motanul încălţat revine cu o nouă aventură. Este capturat de către gărzile prinţesei Alessandra Bellagamba care îi încredinţează nobila misiune de a recupera o piatră preţioasă care a fost furată de pe coroana regală. Autorul furtului este binecunoscutul hoţ francez  Le Chuchateur - Whisperer - Şoptitorul. Motanului Încălţat îi sunt puse la dispoziţie trei ajutoare care sunt trei pisoi simpatici. Aceştia sunt singurii care cunosc locaţia rubinului furat. Motanul are de furcă cu cei trei pisoi, aceştia dovedindu-se de-a dreptul diabolici. Cei trei micuţi, care par aşa de dulci, cu prima ocazie pe care o au, îl prind pe Motanul Încălţat şi legat fedeleş îl îngroapă de viu. Reuşind să iesă de acolo, Motanul Încălţat, îi atrage de partea sa pe pisoi înţelegându-le situaţia de orfani deoarece şi el este orfan. Asfel, în echipă, pornesc pentru a recupera rubinul "Inima de Foc".</p>

alex_il_fenomeno

08.09.2018

un filmulet la fel de amuzant ca si lungmetrajul lansat cu un an mai inainte , reusind sa fie la fel de amuzant , de alert si cu multe rasturnari de situatie desi nu are decat 15 minute , insa totul petrecandu-se intr-un ritm uimitor de bun . aceleasi culori frumoase , aceeasi coloana sonora care te aduce la fel de bine in atmosfera filmului , iar vocea lui Antonio Banderas , inconfundabila , ca de obicei ! merita urmarit cu mare placere , iar daca ai ocazia sa il revezi , nici nu cred ca ar trebui sa mai stai pe ganduri ! ii acord nota 8+

3 9

fenomenoromanesc

08.09.2018

Un scurt-metraj excelent,foarte amuzant si relaxant,care desi nu se compara cu filmul,reuseste sa impresioneze prin nenumaratele sale momente bune.De vazut cu toata familia.Enjoy It!

1 0

Simooo

08.09.2018

acest scurt metraj este dupa parerea mea mai bine realizat decat puss in boots 2011 pentru ca are o doza de originalitate. un ritm foarte bun, coloana sonora exceptionala si poveste faoarte ok. nota 10

1 0