Monster's Ball

Dramă, Romantic (United States of America)

Marc Forster

Lions Gate Films, Lee Daniels Entertainment

11 Noiembrie 2001

16 Mai 2021

Hank Grotowski este un gardian la o inchisoare din Georgia. El are probleme cu bautura, in mare parte pentru ca tatal sau Buck este pe moarte. Cand fiul sau, Sonny, se sinucide, Hank este devastat si isi da demisia, cazand intr-un fel de depresie. Intr-o noapte, el o ajuta pe Leticia, o frumoasa femeie de culoare al carei fiu Tyrell a fost lovit de o masina. Tyrell moare iar cei doi isi dau seama ca au foarte multe in comun.

scarabeu

08.09.2018

penibiiiiiiiiiil.halle isterica si cam atat. incep sa ma conving de faptul ca oscarurile astea se dau asa la cea mai mare plesneala cu putinta. povestea e extrem de tampita, personajele neinteresante. p. diddy sau cum l-o chema, joaca jalnic, mai are putin si boceste. titlul, care se vrea a i o subtilitate e explicat prea pe scurt, si defapt nu are nicio legatura...pacat de heath ledger, singura aparitie demna de luat in seama.

3 6

romi75

08.09.2018

nu ma leg de oscarul primit; nu spun ca berry l-a meritat neaparat, dar rolul pe care il reuseste este cu adevarat notabil. o alaturare mai inspirata decat billy plus berry cu greu se putea gasi. nota 10 acestei povesti nu de dragoste, in primul rand, ci despre prejudecati rasiale si intoleranta. cat despre prestatia lui billy bob, 10 plus fara rezerve

2 2

anacretiu

08.09.2018

in primul rand, pentru prima data sunt de parere ca traducerea romanesca a titlului se potriveste mai bine, decat cea originala. in al doile-a rand, urasc sa recunosc dar am fost dezamargita de film... am avut cu totul alte asteptari... in al treilea rand: prestatia lui Berry este buna, dar nu merita oscarul in opinia mea... am vazut roluri mult mai bune, care nu au luat nimic... in al treilea rand: prestatia lui Heath Ledger (chiar daca este de doar 30 de minute) este foarte buna (pentru el defapt am vrut eu sa vad filmul) in al patrule rand: am inteles (cu greu) ca filmul se refera la puterea dragostei, si cum te face ea sa treci peste toate prejudecatile tale, rasiale si logistice, dar n-am inteles, cei cu ATATE scene de sex... chiar nu cred ca erau necesare... mai aveam putin si credeam ca ma uit la un film porno... in al cincilea si (cred) ultimul rand: scenariul cam lasa de dorit... se incerca umplerea timpului ci chestii total nenecesare... de exemplu: pe Vera ai puteau foarte bine s-o lase afara.... da cred ca vruiau sa arate ca totusi Hank este afectat de moarte lui Sonny si nu poate sa faca sex cu ea... ma rog, asta si multe alte detalii pe care oricine le poate observa si califica ca fiind nenecerare si inutile... una peste alta, cred ca o sa dau un 7 filmului, care cred ca merita si mai putin, dar prestatia lui Heath nu trece neobservata.

4 4