Quartet

Dramă, Comedie, Romantic (United Kingdom)

Dustin Hoffman

BBC Films, Headline Pictures

8 Septembrie 2012

26 Septembrie 2020

<div align="justify">Wilf şi Reggie sunt prieteni de-o viaţă şi s-au retras împreună cu Cissy într-un azil destinat cântăreţilor de operă pensionaţi. În fiecare an, la Beecham House se celebrează ziua de naştere a compozitorului Giuseppe Verdi printr-un concert în scop caritabil, fondurile adunate cu acest prilej fiind folosite pentru întreţinerea şi modernizarea azilului. Planurile rezidenţilor sunt date peste cap de sosirea intempestivă a lui Jean Horton, fosta soţie a lui Reggie şi cea de-a patra membră a cvartetului format din Reggie, Wilf şi Cissy, o fostă primadonă cu fiţe şi comportament de divă, care s-a bucurat întotdeauna de mai multe aprecieri decât colegii ei. Jean are un temperament nesuferit şi reputaţia unei persoane dificile, aşa că nimeni nu este surprins atunci când vedeta incontestabilă a cvartetului refuză să cânte la concertul anual. Vechile resentimente ies la suprafaţă şi generează haos, programul de repetiţii fiind grav afectat, iar spectacolul fiind în pericol să nu mai aibă loc. A reuni sub acelaşi acoperiş patru dintre cei mai valoroşi cântăreţi de operă din istoria Marii Britanii se dovedeşte a nu fi o idee bună fiindcă orgoliile se ciocnesc şi periclitează liniştea rezidenţilor azilului.</div>

rocco123

08.09.2018

Este un film foarte bun care îți aduce un sentiment de bucurie. Aici vedem personaje care se confruntă cu problemele de îmbătrânire, de sănătate, fără a pierde speranța și simțul umorului. Povestea este simplistă, emoționantă și amuzantă în același timp, personajele sunt minunate și complexe. Filmul are o coloană sonoră minunată. Regizorul Dustin Hoffman a realizat o poveste minunată într-un mod amuzant și elegant. Mi-au plăcut Billy Connoly, Michael Gambon și în special Pauline Collins care au jucat foarte bine.

1 0

08.09.2018

superb film; ideea unei batraneti demne, in care sa te simti util si inca valoros; mi-as dori asemenea case de batrani si in romania; e prima data cand vad un film in regia lui hoffman si pot spune ca e un bun regizor; Maggie Smith e pur si simplu magnifica, a fost si principalul motiv care m a determinat sa vad filmul; i se vede clasa ;

0 0