Rambo III

Acțiune, Aventuri, Thriller, Război (United States of America)

Peter MacDonald

TriStar Pictures, Carolco Pictures

24 Mai 1988

24 Noiembrie 2020

<p align="justify">Dupa incursiunea din Vietnam, Rambo nu s-a mai intors in America. El traieste la o manastire unde ii ajuta pe calugari cu indeletnicirile zilnice. Colonelul Trautman, fostul superior al lui John Rambo din Vietnam, a fost numit sa conduca o misiune ce avea ca scop ajutorul rebelilor mujahedini din Afganistan. Dar pentru misiunea aceasta el are nevoie de Rambo, care acum a gasit pacea si linistea si nu mai vrea sa aiba parte de razboi. Operatiunea lui Trautman este descoperita de colonelul rus Raysen. </p><p align="justify">Guvernul american il ajuta pe Rambo sa intre in Afganistan sa il salveze pe colonel care acum este torturat pentru informatii. Nimic nu poate sta in calea lui Rambo, care acum declanseaza un razboi impotriva rusilor in care va fi ajutat de rebelii mujahedini. </p><p> </p>

mailoandy

08.09.2018

Un nou "episod" reusit din seria Rambo. Il recomand cu placere tuturor fanilor genului. Iar celor care inca nu l-au vazut si doresc sa il vada, va sfatuiesc sa vizionati mai inainte primele doua parti - pentru a putea patrunde in atmosfera filmului sau de ce nu in pielea personajului.

0 0

Cluc

08.09.2018

Film alert, interesant, în care personajul pozitiv, se confruntă cu mulţi duşmani, pe care datorită curajului...şi de ce nu, a credinţei ( doar a fost într-o mănăstire ) îi învinge.

0 0

creatza_dulcika

08.09.2018

Am urmarit a treia parte a seriei cu o oarecare plictiseala pentru ca in mare cunosteam deja intreaga actiune. Rambo III, regizat de Peter MacDonald, promitea la vremea lui si mai multa actiune si mai multe scene de un dramatism uimitor pentru spectatori. Filmul de actiune incepe chiar mai bine decat ma asteptam, scenariul fiind bine pus la punct, cu multe detalii si cu un dialog normal, fara exagerari. Insa cum avem de-a face cu Rambo III, toate aceste aspecte pozitive sunt coplesite de catre dorinta producatorilor de a folosi cat mai multe efecte speciale, cu un John Rambo pus pe omorat zeci de oameni. Rambo III ni-l prezinta pe fostul soldat din fortele speciale lucrand la constructia unui templu budist prin Tailanda si participand ocazional la lupte pentru a face un ban in plus. Rambo este vizitat de colonelul Trautman, care ii propune sa ia parte alaturi de el la o operatiune de ajutorare a rebelilor din Afganistan impotrica fortelor sovietice invadatoare. John refuza, insa este vizitat de oficiali in scurt timp pentru a fi anuntat ca Trautman a fost capturat. Astfel Rambo se decide sa plece in Afganistan sa-si salveze superiorul si dupa cum se dovedeste, nimic nu-i sta in cale. Este greu sa ma detasez de imaginea generala a seriei Rambo. Sunt multe Rambo III (1988)scene exagerate, imposibile in realitate, dar printre aceste fantezii se mai remarca si cate un strop de regie adevarata si interpretari acceptabile. Filmele din serie nu sunt chiar atat de proaste precum aveam impresia si tinand cont de tehnologia de care dispuneau studiourile in anii ‘80 chiar s-a realizat un lucru maret. Ramboo III este cam cel mai realist film dintre toate 4 si ne prezinta cat de cat o lume mai apropiata de adevar. Era imposibil sa nu se puna accent pe interpretarile penibile ale rusilor, care au un accent englezesc foarte ciudat.... Vizionare placuta tuturor!!!!!!!!!!!

3 1